امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5099 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ایرانسل مجوز نسل 3 و بالاتر را دریافت کرد

اپراتور ایرانسل با دریافت مجوز ارتقاء پروانه به نسل 3 و 4 از وزارت ارتباطات رسما اجازه اجرای پایلوت ارائه نسل بالاتر را در چند نقطه از تهران از بعد از ظهر امروز دریافت کرد.
ایرانسل مجوز نسل 3 و بالاتر را دریافت کرد
به گزارش خبرایران‌، امروز در مراسمی وزارت ارتباطات مجوز ارتقاء پروانه به نسل 3 و بالاتر را به اپراتور ایرانسل ارائه کرد.

پس از ارائه این الحاقیه پروانه به ایرانسل این اپراتور از بعد از ظهر امروز فرکانس نسل 3 را دریافت و به صورت پایلوت اجرای نسل 3 را در چند نقطه از تهران آغاز خواهد کرد.

هنوز مجوزی درباره خدمات نسل 3 و بالاتر به همراه اول داده نشده است.

با این مجوز ایرانسل در برخی از دانشگاه‌های مطرح و برخی از ساختمان‌های دولتی پایلوت نسل 3 را ارائه خواهد کرد و مشترکان می‌توانند در این مناطق به شبکه نسل 3 ایرانسل متصل شوند.

به گفته معاون وزیر ارتباطات پس ازاعلام باند فرکانسی و اجرای پایلوت در صورتی که نتایج کار از نظر فنی قابل قبول باشد از 31 مرداد یا اول شهریور و همزمان با پایان دوره انحصار رایتل عرضه عمومی و تجاری خدمات نسل 3 ایرانسل به مشترکان آغاز خواهد شد.

به گفته وزیر ارتباطات تعرفه خدمات نسل 3 اپراتورها نیز مانند خدمات فعلی نسل 2 تابع مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات است که در آن کف و سقف تعرفه‌ها مشخص شده است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب