امروز: پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/02]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50951 تاریخ انتشار: شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید مشاور شهردار تهران از طرح خادم منتظر در منطقه 19

خبرایران : مشاور شهردار تهران با حضور در منطقه ١٩ از فعاليت توليد ماسك در سراي محله شريعتي شمالي در قالب اجراي طرح خادم منتظر بازديد كرد.
بازدید مشاور شهردار تهران از طرح خادم منتظر در منطقه 19
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صادقی مشاور شهردار تهران با همراهي مالک حسینی رئیس سازمان خدمات اجتماعی، رضا محمدی مشاور و بازرس ویژه سازمان بازرسی شهرداری تهران و یاسر میرزایی معاون سازمان بسیج شهرداری تهران ضمن بازديد از فعالیت تولید ماسک در سرای محله شریعتی شمالی،  از علي توكلي شهردار منطقه 19 به پاس مشارکت فعال این منطقه در طرح خادم منتظر تقدیر كردند.
در حاشيه اين بازديد شهردار منطقه با اشاره به  تولید 200 هزار ماسک با هدف توزیع بین افراد کم برخوردار در طرح خادم منتظر گفت: در همین راستا فضاي سرای محله شریعتی شمالی به اشتغال بانوان سرپرست خانوار براي توليد ماسك اختصاص یافت و در نتیجه این اقدام 200 هزار ماسک در زمانی کمتر از 2 ماه تولید شد. 
توكلي خطرنشان کرد: بخشی از این ماسک ها در قالب کسب و کار خانگی توسط بانوان سرپرست خانوار تولید شده است که طی اقدامی خیرانه بین افراد کم برخوردار محدوده این منطقه توزیع می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب