امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50941 تاریخ انتشار: شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

طراحی سایت در اصفهان

خبرایران : در دنیای امروز دیگر فروش به صورت سنتی (خرید حضوری) جایگاهش را به فروش اینترنتی یا آنلاین می دهد و هرچه به سمت جلو حرکت می کنیم خرید و فروش سنتی کمتر می شود.
طراحی سایت در اصفهان

به گزارش خبرایران بنابراعلام دایرکت فا، با توجه به شرایط کرونا خیلی ها دارند ضررهای زیادی را متحمل می شوند از جمله فروشگاه ها؛ و برعکس کسانی هم هسنتد که با توجه به این شرایط کرونایی فروش خود را ثابت نگه داشته اند و فروش خود را هر روز بیشتر از دیروز می کنند.

راز موفقیت این نوع افراد چیست؟

شما تنها کافیت با داشتن یک سایت کاملا حرفه ای و بروز از رقیبان خود پیشی بگیرید، افراد امروزی خرید آنلاین را به خرید حضوری بیشتر ترجیح می دهند و می توان گفت که تا الان بیشتر ۸۰ درصد خرید و فروش در جهان به صورت اینترنتی می باشد. چقدر عالیست که شما هم عضو فروشندگان حرفه ای باشید.

فرقی ندارد که در چه زمینه ای فعالیت می کنید، شما با داشتن یک وب سایت قدرتمند کسب و کار خود را گسترش دهید.

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ سایت یا شبکه های اجتماعی؟

شبکه های اجتماعی صرفا به بهبود ارتباط با مخاطبانتان کمک می کند نه بیشتر.

فرض کنید صاحب یک وب سایت فروشگاهی هستید، اینکه صرفا با مخاتبان در ارتباط باشید یا عکس محصولات را به آنها نشان دهید کافی نیست، بلکه باید یک وب سایت فروشگاهی جامع و مناسب، شرایطی فراهم کنید که کاربران به شکلی آسان و سریع اقدام به خرید کنند. همچنین می توانید به طور دقیق آمار بازدید کاربران، میزان فروش و تمامی فعالیت ها را مدیریت کنید.

البته با انجام بازاریابی شبکه های اجتماعی می توانید فعالیت خود را در این فضا مدیریت کرده و بهترین نتیجه را از آن بدست آورید.

طراحی سایت در اصفهان

شرکت نت گستران هوشمند پویا با نام تجاری دایرکت فا با داشتن مجوز رسمی از اداره ثبت شرکت ها و داشتن نماد اعتماد الکترونیکی به صورت تخصصی در زمینه طراحی سایت در اصفهان در حال فعالیت است. پشتیبانی این شرکت به صورت ۲۴ ساعته می باشد و شما هر ساعت از شبانه روز می توانید سوال خود را از همکاران ما بپرسید و سریع جواب خود را دریافت کنید.

تلفن تماس جهت مشاوره : ۰۳۱۹۱۰۱۰۵۰۷

نتیجه گیری :

شما تنها با طراحی سایت در اصفهان با کمک دایرکت فا فروش خود را چندین برابر کنید و به تمامی نقاط ایران محصول ارسال کنید. پشتیبانی فنی دایرکت فا همان طور که در بند بالا گفته شده به صورت ۲۴ ساعته می باشد و نگران این موضوع نباشید به شما تضمین می دهیم که بهترین پشتیبانی را خواهید داشت. هنوز هم دیر نشده از همین الان شروع کنید.

برای سفارش طراحی سایت در اصفهان لطفا کلیک کنید.

تلفن جهت مشاوره : ۰۳۱۹۱۰۱۰۵۰۷ ( داخلی ۱ )

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب