امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50829 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با پیشنهاد اغواکننده خارجی از چین؛

یحیی‌گل‌محمدی در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار گرفت

خبرایران : سرمربی پرسپولیس نیز با پیشنهاد خارجی از تیمی در شرق آسیا مواجه شده تا احتمال جدایی‌اش افزایش یابد.
یحیی‌گل‌محمدی در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار گرفت

به گزارش خبرایران ، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس عضو دیگری از این تیم است که سرخپوشان باید نگران جدایی او باشند و پس از ماجرای بشار رسن، شجاع خلیل زاده و چند بازیکن دیگر حالا پیشنهاد خارجی در صدد دور کردن سرمربی این تیم از جمع آنهاست. 

گل محمدی که موفق شده تیمش را قهرمان لیگ برتر کند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند مدت هاست که با مشکلات زیادی در این تیم روبروست و از عملکرد مدیریت باشگاه رضایت ندارد و چند بار این موضوع را به شکل مستقیم و غیر مستقیم مطرح کرده است و از همین رو احتمال جدایی او را با رسیدن پیشنهاد خارجی باید جدی گرفت. 

او پیشنهادی از لیگ چین دریافت کرده که شرایط خوبی برایش فراهم می‌کند و از لحاظ مالی هم به شدت اغوا کننده است و ممکن است باعث شود سرخپوشان در آستانه شروع لیگ بیستم و دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، سرمربی موفق خودشان را از دست بدهند. 

گل‌محمدی با توجه به حساسیت شرایط پرسپولیس و حضورش در فینال لیگ قهرمانان آسیا هنوز پاسخی به درخواست این باشگاه چینی نداده و باید دید چه تصمیمی خواهد گرفت. 

 باید دید مدیریت باشگاه که همچنان درگیر پرداخت معوقات بازیکنان و همچنین پرونده برانکو است با این چالش جدید و جدی چطور برخورد خواهد کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب