امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5079 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۴:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل شرکت لوازم التحریر آزاده؛

کیفیت و ارزش مداری در کنار هم می توانند با محصول فرهنگی بیگانه بجنگند

مدیر عامل شرکت لوازم التحریر آزاده تصریح کرد:در مبارزه با تولیدات بیگانه کسی موفق است که به کیفیت و ارزش محوری توامان توجه داشته باشد.
کیفیت و ارزش مداری در کنار هم می توانند با محصول فرهنگی بیگانه بجنگند

به گزارش خبرایران،رضا حدیدی مدیرعامل شركت لوازم التحریر آزاده تولید كننده دفترهای كلاه قرمزی ،سنجد و شكرستان در حاشیه نخستین نمایشگاه تخصصی بین المللی نوشت افزار و لوازم التحریر با ابراز خوشحالی از حضور شخصیت‌های این انیمیشن بر روی دفاتر آزاده اظهار امیدواری کرد تا این مجموعه در آینده با رنگ و لعاب بهتری به مخاطبان ارائه شود.

وی با اشاره به طرح روی جلد کلاه قرمزی و پسرخاله گفت:انتخاب این شخصیت روی جلد لوازم التحریر بچه ها بی دلیل نبوده و ما براساس آمارهایی که گرفتیم دریافتیم که کلاه قرمزی رکورد محبوبیت را دارد.بنابراین تصمیم گرفتیم از تصویر آن در زمینه وسایل آموزشی استفاده کنیم.

حدیدی از برنامه ریزی در زمینه عرضه این تولیدات به قیمت مناسب خبر داد و گفت:تلاش می کنیم ضمن حفظ کیفیت آنها ،امکان دسترسی همه کودکان و نوجوانان ایرانی را به این محصولات فراهم کنیم.

وی تقویت طرح ها جدید را هدف اصلی شرکت دانست و خاطرنشان ساخت:با ایجاد طرح های جدید در نظر داریم تا تنوع را به مشتری عرضه داشته و بتوانیم صادرات موفق تری داشته باشیم.

پرس آنلاین می افزاید:این نمایشگاه در سالن های یک، A1 و 2 و در متراژی بیش از 2500 متر مربع طی چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا است.

از تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی حاضر در نمایشگاه می توان به آزاده، روشنا، عرش، شکرستان، صنعت تخیل آریا و رُز تحریر یزد اشاره کرد و از برندهای خارجی نیز می توان پیکاسو، لامی، میلان و یونی بال را نام برد.

نخستین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و لوازم التحریر تا 13 مرداد ماه در ضلع جنوبی نمایشگاه بین المللی تهران واقع در اتوبان شهید چمران برپا خواهد بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب