امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50613 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 5 در حاشیه ملاقات مردمی:

تکریم ارباب‌رجوع، تقویت حس‌همدلی و پاسخگویی صریح، اصول ضروری خدمت است

خبرایران : به دلیل وضعیت کرونا در تهران، شهردار منطقه5، به‌صورت غیر حضوری و از طریق تلفن با مردم ارتباط برقرار کرد، حرف‌های مردم را شنید و دستورهای لازم را برای حل مشکلات مردم صادر کرد.
تکریم ارباب‌رجوع، تقویت حس‌همدلی و پاسخگویی صریح، اصول ضروری خدمت است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه5، به دلیل وضعیت کرونا در تهران، شهردار منطقه5، به‌صورت غیر حضوری و از طریق تلفن با مردم ارتباط برقرار کرد،  حرف‌های مردم را شنید و دستورهای لازم را برای حل مشکلات مردم صادر کرد.

کلهری در حاشیه ملاقات با مردم گفت: بدون تردید، یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان، ارتباط دوسویه و تعاملی با مردم است.

شهردار منطقه5، افزود: تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی صریح و شفاف، تقویت حس همدلی، شناسایی مطالبات مردم و تسریع در روند پیگیری مشکلات مردم، امری ضروری است که همواره بر آن تاکید داشته و دارم.

کلهری گفت: افزایش رضایتمندی مردم سبب افزایش مشارکت آنان می‌شود، و این همه سبب خواهد شد تا شهری زیبا و مردمانی با نشاط و شاداب  داشته باشیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب