امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50536 تاریخ انتشار: جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت روز جهانی کودک انجام شد؛

اهداي هديه آموزشی و بهداشتی به كودكان بستري در بيمارستان‌ حضرت رسول(ص)

خبرایران : معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه۲ گفت:به مناسبت "هفته ملی و روز جهانی کودک، بسته هدیه آموزشی و بهداشتی به کودکان بستری در بیمارستان حضرت رسول(ص)اهدا شد.
اهداي هديه آموزشی و بهداشتی به كودكان بستري در بيمارستان‌ حضرت رسول(ص)
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲  یوسف مزارعی،معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه دو با اشاره به  برگزاری بیش از ۲۰ ویژه برنامه ی اجتماعی، فرهنگی، هنری-ادبی  به مناسبت "هفته ملی و روز جهانی کودک" گفت:ویژه برنامه های هفته ملی کودک  باشعار" تهران شهری برای همه ی کودکان" و مطابق با برنامه عملیاتی محله ی دوستدار کودک، بارعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ حرمت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)  در محلات منطقه اجرا می شود.
وی افزود:برگزاری مسابقات آموزشی مجازی با رویکردهای فرهنگی، زیست محیطی و آموزه های دینی ،اجرای تئاتر موزیکال در سینمای اختصاصی کودک و خانواده محله بهرود ،  ضبط قصه های کودکانه باموضوع کرونا در کتابخانه اختصاصی کودک محله شریف وانتشار در فضای مجازی و تهیه نماهنگ گردشگری مجازی از اماکن گردشگری برای کودکان و شهروندان منطقه از جمله این برنامه ها است.
 
 مزارعی به  برگزاری جلسه مشترک با مشاور نوجوان و شهردار مدرسه به منظور اخذ نظرات و پیشنهادات برای بهبود مشکلات شهری از دیدگاه کودکان اشاره کردو افزود: اهداء لوح تقدیر به همراه هدایا به ۳۰ نفر از  شهرداران مدارس و دانش آموزان  هنرمندمنطقه از طریق"  پیک چرخ "  از دیگر اقدامات روزجهانی کودک در این منطقه است. 
 به گفته معاون شهردار منطقه۲ همزمان با هفته جهانی کودک  نمایش خیابانی با موضوع آموزش پیشگیری از کرونا در میادین و معابر پرتردد سطح منطقه اجراشد .
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب