امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50494 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با جذب بیش از 700 دانش‌آموز، منطقه پیشرو در این طرح هستیم؛

آغاز دوره مهارتی تخصصی دوچرخه‌سواری دانش‌آموزی در منطقه ١٢

خبرایران : معاون حمل‌ونقل و ترافیک قلب طهران از آغاز دوره مهارتی-تخصصی دوچرخه‌سواری دانش‌آموزی در منطقه 12 خبر داد و گفت: با جذب و ثبت‌نام بیش از 700 دانش‌‌آموز دوره متوسطه، منطقه پیشرو در این طرح هستیم.
آغاز دوره مهارتی تخصصی دوچرخه‌سواری دانش‌آموزی در منطقه ١٢
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، زینب عبادی، معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک منطقه از آغاز مرحله جدیدی از پروژه «دوچرخه‌سواری دانش‌آموزی» خبر داد. 
وی در این باره توضیح داد: طرح دوچرخه‌سواری دانش‌آموزی و ترویج استفاده از دوچرخه در سفرهای درون‌شهری به‌ویژه با هدف سفرهای تحصیلی، تعریف و در مناطق ۶، ۱۱ و ۱۲ در حال اجراست که منطقه ۱۲ با جذب و ثبت‌نام بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز دوره متوسطه، منطقه پیشرو در این طرح به شمار می‌رود.
عبادی با تأکید بر توسعه حمل‌ونقل پاک و پیاده‌‌محورکردن شهر افزود: به منظور به‌اجرا درآمدن این طرح، واحد توسعه سیستم‌های حمل‌و‌نقل پاک سازمان ترافیک تهران با مشارکت معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک منطقه ١٢، دوره آموزش مهارتی-تخصصی دوچرخه‌سواری شهری، ویژه دانش‌آموزان مدارس متوسطه مناطق ۶، ١١ و ١٢ را در پارک شهر برگزار می‌کنند.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه در مورد برنامه زمانی حضور دانش‌آموزان داوطلب در این طرح گفت: روزهای دوشنبه ساعت ۱۵ تا ۱۷ ویژه دانش‌آموزان دختر و روزهای چهارشنبه ساعت ۱۵ تا ۱۷ ویژه دانش‌آموزان پسر است که افراد با همراه داشتن اصل کارت شناسایی و رضایت‌نامه والدین می‌توانند در این طرح شرکت کنند.
گفتنی است دانش‌آموزان و خانواده‌های ایشان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از با شماره‌ ۰۹۰۵۷۵۶۲۹۳۳ یا نشانی‌های الکترونیکی https://telegram.me/studentbike،  https://instagram.com/studentbike98 و http://studentbike.ir تماس بگیرند. حضور والدین در جلسه اول این دوره‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طول دوره آموزشی، شامل داشتن ماسک و دستکش نیز ضروری است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب