امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50469 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۳:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

المان حجمی «ضریح قلب» رونمایی شد

خبرایران : همزمان با هفته ولایت و عید سعید غدیر، ابرسازه حجمی«ضریح قلب» در میدان الغدیر تهران رونمایی شد.
المان حجمی «ضریح قلب» رونمایی شد

 به گزارش خبرایران از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، عصر امروز با حضور رضا صیادی؛ مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، مهدی پیرهادی و مهدی بابایی ؛اعضای شورای شهر تهران و همچنین رضا پوریافر، شهردار منطقه 4 تهران آیین رونمایی از اثر حجمی میدان الغدیر (ضریح قلب) رونمایی شد.

رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیبا‌سازی شهر تهران در این مراسم با اشاره به تلاش شبانه‌روزی همکارانش در سازمان زیباسازی برای آماده‌سازی این اثر حجمی اظهار کرد: طی یک ماه گذشته تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا این اثر حجمی به عنوان نمادی از ضریح امیرالمومنین به ارتفاع ۱۰ و عرض ۸ متر از فلز ساخته شد تا همزمان با دهه ولایت در میدان الغدیر منطقه 4 تهران نصب و رونمایی شود.

وی با اشاره به اینکه اثر حجمی ضریح قلب برگرفته از ضریح حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) است، گفت: به دلیل اهمیت منطقه 4 و به خاطر وجود میدان الغدیر این اثر حجمی در این محل نصب شده است.

در ادامه این مراسم، رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران نیز با تاکید بر اهمیت هویت بخشی به میدان های پایتخت، گفت: ارتقای هویت بسیاری از میدان های بزرگ تهران لازم و ضروری است و در آینده نزدیک یک اثر فاخر در میدان قرآن رونمایی می شود.

مهدی پیرهادی افزود: سازمان زیباسازی در این دوره اقدامات قابل توجهی در این خصوص انجام داده که امسال این سازمان در ۲۰ میدان تهران اثر فاخر رونمایی می کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تا پایان سال ۱۴۰۲ در ۵۰ میدان تهران اثر هنری در شأن میدانگاه های پایتخت نصب می شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب