امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50391 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

درشبی که ایموبیله از زمین مسابقه اخراج شد؛

لاتزیو اینتر در یک بازی جنجالی به تساوی رسیدند

خبرایران : مسابقه فوتبال امشب بین دو تیم لاتزیو و اینتر برنده ای نداشت و با تساوی 1-1 به پایان رسید.
لاتزیو اینتر در یک بازی جنجالی به تساوی رسیدند

به گزارش خبرایران ، امروز دو تیم لاتزیو و اینتر از سری مسابقات هفته سوم سری آ به مصاف یکدیگر رفتند که دیدار بین این دو تیم لحظاتی پیش با نتیجه 1-1 خاتمه یافت.
 کار در لحظات ابتدایی بسیار سرد و کسل کننده آغاز شد. با این حال اینتر به طور کلی توپ و میدان را در اختیار داشت اما این تیم میزبان بود که اولین موقعیت مهم بازی را خلق کرد؛ جایی که لوئیس آلبرتو با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه دروازه اینتر را هدف قرار داد اما سمیر هندانوویچ با یک عکس العمل خوب آن را به کرنر فرستاد. در دقیقه 30 بازی بالاخره اولین گل مسابقه به ثمر رسید. ایوان پریشیچ، ستاره کروات اینتر حرکتی را از جناح چپ انجام داد و بعد از یک کش و قوس، توپ درون محوطه جریمه به لائوتارو مارتینز رسید و این مهاجم آرژانتینی نیز با ضربه ای دقیق دروازه لاتزیو را باز کرد.

 

 بعد از گل نیز اینتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما موقعیت چندانی روی دروازه‌ها شکل نگرفت تا بازی در پایان نیمه اول با همان تک گل به سود تیم مهمان خاتمه پیدا کند.

 در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم و در دقیقه 55 لاتزیو به گل تساوی دست یافت. فرانچسکو آچربی توپ بسیار خوبی را به دهانه دروازه ارسال کرد و سرگی میلینکوویچ ساویچ با یک ضربه سر دقیق گل مساوی را به ثمر رساند.

 در همان لحظات ادامه اینتر می توانست گل دوم را وارد دروازه کند اما ضربه خوب روملو لوکاکو با فاصله ای بسیار اندک از کنار دروازه عبور کرد.

 در دقیقه 69 بازی اما یک اتفاق مهم در میانه‌های زمین رخ داد. آرتور ویدال روی چیرو ایموبیله مرتکب خطا شد اما اعتقاد داشت این بازیکن بزرگ نمایی کرده است. اعتراض ستاره شیلیایی با ضربه ایموبیله به صورت او همراه بود تا داور مهاجم لاتزیو را از زمین مسابقه اخراج کند.

چند دقیقه بعد اما ضربه مارسلو بروزویچ از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد دو بازیکن این تیم تغییر جهت داد و به تیر دروازه برخورد کرد تا اینتر با بدشانسی نتواند گل دوم را به ثمر برساند.
 در دقیقه 87 مسابقه این بازی یک اخراجی دیگر به خود دید. استفانو سنسی در کناره های خط ضربه ای را به صورت پاتریک وارد کرد و با کارت قرمز داور مواجه شد.

 

 در ادامه نیز حملات دو تیم بی نتیجه ماند تساوی 1-1 خاتمه پیدا کند و امتیازات بین لاتزیو و اینتر تقسیم شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب