امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50388 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عباس قربانی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

کرونا به کسب و کارها و کارگاه های تولیدی آسیب سنگینی وارد کرده / دولت هیچ گونه حمایتی از کسب و کارها در شرایط کرونایی نداشته است

خبرایران : تولید کننده باسابقه کشورمان گفت : کرونا به کسب و کارها و کسانی که کارگاه و تولیدی داشته اند آسیب سنگینی وارد کرده و دولت هیچ گونه حمایتی از این گونه کسب و کارها نداشته است. در واقع در چنین شرایط سختی تولید کننده تنها مانده است.
کرونا به کسب و کارها و کارگاه های تولیدی آسیب سنگینی وارد کرده / دولت هیچ گونه حمایتی از کسب و کارها در شرایط کرونایی نداشته است

عباس قربانی تولید کننده و فروشنده باسابقه پوشاک کشورمان در گفتگو با خبرایران اظهارداشت: متاسفانه کرونا درکسب کارهای همه افزاد جامعه تاثیر منفی گذاشته وباعث شده که کسب و کارها مانند گذشته رونق کافی را نداشته باشند.

وی تصریح کرد: کرونا به کسب و کارها و کسانی که کارگاه و تولیدی داشته اند آسیب سنگینی وارد کرده و دولت هیچ گونه حمایتی از این گونه کسب و کارها نداشته است. در واقع در چنین شرایط سختی تولید کننده تنها مانده است.

قربانی تاکید کرد: ۲۵ سال سابقه تولیدی پوشاک دارم و هیچ سالی مانند امسال سال سختی برای مردم وتولید کنندگان نبوده است.

وی ادامه داد:  محصولات تولیدی ما مختلف است و ما تا محدوده ۴ کیلومتری هزینه ای برای ارسال تولیدات نمی گیریم و اگر مسافت طولانی باشد هزینه ناچیزی را برای مسافت های دور از مشتری برای ارسال مرسوله می گیریم.

قربانی در پایان در خصوص آدرس خود برای اینکه مشتریان برای خرید و سفارش محصولات مراجعه کنند گفت: آدرس ما خیابان وحدت اسلامی ، میدان وحدت ، نبش آبمیوه گیری تک شاپوراست.

 آدرس تولیدی خزانه فلکه دوم کوچه حسن مردانه پلاک ۸۲

شماره تماس : 09036503111

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب