امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50380 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تقدیرصندوق نوآوری وشکوفایی ریاست جمهوری ازعملکرد بانک توسعه صادرات

خبرایران : صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از عملکرد بانک توسعه صادارت ایران تقدیر و تشکر کرد.
تقدیرصندوق نوآوری وشکوفایی ریاست جمهوری ازعملکرد بانک توسعه صادرات

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، در این تقدیرنامه خطاب به علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران ،آمده است:

جناب آقای دکتر صالح آبادی
مدیر عامل محترم بانک توسعه صادرات ایران


رشد پرشتاب و پایدار اقتصاد کشور مرهون تلاش گسترده و خستگی ناپذیر جهادگران عرصه علم و فناوری است که همگام با تحولات جهانی، خلق ثروت از آگاهی و دانایی را مسیر اصلی توسعه ملی و سربلندی ایران عزیز ساخته اند.
بی تردید کوشش مجدانه و ارزشمند جنابعالی و همکاران شما در ایجاد وتوسعه " نظام تامین مالی نواوری" پشتوانه ای ارزشمند و سرمایه ای تمام نشدنی برای توسعه اقتصاد دانش بنیان است.
امید است با اتکال به ایزد متعال و جد و جهد جنابعالی و مجموعه مدیران و کارکنان گرانقدر " بانک توسعه صادرات " فراهم سازی ابزارها و راهکارهای خلاقانه و کارامد در حمایت از کاربردی کردن دانش و تجاری سازی نوآوری ها، شاهد جهش در اقتصاد دانش بنیان و تحقق اهداف عالیه و اقتصاد مقاومتی در توسعه پایدار اقتصادی کشور عزیزمان باشیم.
این تقدیر نامه به امضای علی وحدت رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و سورنا ستاری معاون علمی وفناوری رییس جمهور رسیده است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب