امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50375 تاریخ انتشار: شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کسب تندیس زرین مشتری مداری در اجلاس مدیریت توسعه کسب‌وکار بیمه تجارت‌نو

خبرایران : شرکت بیمه تجارت‌نو تندیس زرین مشتری مداری و لوح تقدیر اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه کسب و کار را دریافت کرد.
کسب تندیس زرین مشتری مداری در اجلاس مدیریت توسعه کسب‌وکار بیمه تجارت‌نو

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ در اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه کسب و کار که تابستان امسال در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، دکتر نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به دلیل رعایت اصول و محورهای مشتری مداری و ارتقای شاخص های توسعه کسب و کار در صنعت بیمه، موفق به دریافت تندیس زرین مشتری مداری شد.

گفتنی است: بیمه تجارت نو در رویکرد جدید خود همواره می‌کوشد با ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به مشتریان، علاوه بر افزایش ضریب نفود بیمه در جامعه، با رعایت اصول و مبانی مشتری مداری، نقش مهمی در رضایت و تکریم ارباب رجوع ایفا کند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب