امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50374 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه5:

تور بازدید از جاذبه‌های محلات کن در منطقه ۵ برگزار شد

خبرایران : مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه5 گفت: به مناسبت هفته تهران تور بازدید از جاذبه های گردشگری محلات کن برگزار شد.
تور بازدید از جاذبه‌های محلات کن در منطقه ۵ برگزار شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه5، فتانه انفرادی اظهار داشت: 50 نفر از گردشگران در این تور، از جاذبه های گردشگری منطقه5 ازجمله کوچه باغ‌های کن، پل آجری حاج محمد علی کن، و امام زاده شعیب بازدید کردند.
او افزود:  گردشگران در این بازدید با تاریخچه ای از قدمت بناها، حسینیه ها، محلات و کوچه باغ‌های کن آشنا شدند.
انفرادی خاطر نشان کرد: در این تور به همت اداره روابط عمومی منطقه5، کلاس آموزش عکاسی برای گردشگران نیز برگزار شد و فرزام طایفه مدرس این کلاس به گردشگران آموزش‌های لازم برای عکاسی از طبیعت را ارائه کرد. 
مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه5، گفت: گردشگران پس از کلاس آموزش عکاسی زیبایی‌ها وجذابیت‌های طبیعی محله کن را به تصویر کشیدند و قرار است مجموعه‌ای منتخب از تصاویری که عکاسان در این تور ثبت کردند به نمایش گذاشته شود.
انفرادی افزود: در برگزاری این تور گردشگری،  ستاد توان افزایی شهر تهران، اداره گردشگری شهرداری منطقه5 و انجمن گردشگری ماجراجویانه مشارکت داشتند. 
این تور در روز پنجشنبه 10 مهر ماه برگزار شده است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب