امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50322 تاریخ انتشار: جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کارکنان منطقه۲۱، در ماه گذشته «شصت ساعت آموزش تخصصی» به صورت مجازی دریافت کردند

خبرایران : معاون توسعه منابع انسانی منطقه۲۱ از تشکیل چهار عنوان دوره آموزشی به شیوه مجازی در این منطقه ویژه همکاران شاغل در بخش های مختلف خبر داد.
کارکنان منطقه۲۱، در ماه گذشته «شصت ساعت آموزش تخصصی» به صورت مجازی دریافت کردند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، ولی ا... پرتوی معاون توسعه منابع انسانی این منطقه با بیان مطلب فوق گفت: دریافت آموزش های عمومی و تخصصی برای کارکنان، به منزله ارتقای سطح دانش و مهارت آنان و در نتیجه افزایش میزان بهره وری سازمانی خواهد بود.
وی در ادامه افزود: دوره های "آشنایی با قانون برگزاری مناقصات" با هدف کنترل معاملات در بخش دولتی؛ "اخلاق حرفه ای در سازمان" به منظور آشنایی با تعاریف اخلاق و فرهنگ، ارزش های سازمانی و فردی؛ "ایمنی، بهداشت محیط کار و جلوگیری از حوادث" به منظور آشنا نمودن کارشناسان با آسیب های جسمی محیط کار، اصول ایمنی و بهداشت کار، ایمنی تجهیزات و ابزار کار، روش های پیشگیری از مخاطرات و حوادث ناشی از محیط کار و همچنین "آسیب شناسی نظام ساخت و ساز" با هدف آشنا نمودن کارشناسان با مفاهیمی از جمله تعاریف و مفاهیم مرتبط با ساخت و ساز، مقررات ملی ساختمان، ضوابط و مقررات طرح های توسعه شهری، تخلفات ساختمانی و علل وقوع آن برگزار شد.
پرتوی در خاتمه یادآور شد: این دوره های آموزشی به مدت ۶۰ساعت برای ۱۷۰نفر از همکاران شاغل در معاونت ها، ادارات و نواحی منطقه۲۱ درنظر گرفته شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب