امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50162 تاریخ انتشار: شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری ویژه برنامه چهل چراغ در جوار مزار پاک شهیدان جاوید الاثر به همت فرهنگسرای ارسباران

خبرایران : همزمان با هفته دفاع مقدس و به همت فرهنگسرای ارسباران ویژه برنامه چهل چراغ در جوار مزار پاک شهیدان جاوید الاثر واقع در مجتمع فرهنگی ولایت دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز برگزار می شود.
برگزاری ویژه برنامه چهل چراغ در جوار مزار پاک شهیدان جاوید الاثر به همت فرهنگسرای ارسباران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران ،همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه چهل چراغ روز یکشنبه ششم مهر از ساعت 16 تا 18 در جوار مزار پاک شهدای جاویدالاثر  واقع دردانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز- مجتمع فرهنگی ولایت در محله سوهانک منطقه 1 شهرداری تهران برگزار می شود. در این مراسم که با حضور مسئولین فرهنگی برگزار می شود، برنامه هایی چون روایت گری دفاع مقدس، جریان شناسی و پرسش و پاسخ در مورد دفاع مقدس و رفع شبهات، تقدیر از مادر شهید جاویدالاثر محمد جواد تاجیک، نمایشگاه کتاب دستاورد های دفاع مقدس ،مداحی و... اجرا می شود.

 علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه در تاریخ‌ ذکرشده به مجتمع فرهنگی ولایت دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22872818 تماس حاصل نمایند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب