امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50125 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مفاخریان در نشست مشترک با روسای ساماندهی مناطق ۲۲ گانه اعلام کرد؛

شهروندان با استفاده سامانه زنده‌گیری پیام‌های مربوط به حیوانات شهری و زنده گیری آنان را پیگیری کنند / سامان بازار برای تهیه بانک اطلاعاتی دستفروشان به ما کمک می‌کند

خبرایران : مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تشریح وضعیت سامانه‌های در حال اجرای ساماندهی گفت : سامانه های بند ۲۰، سامان بازار ، کیوسک و زنده‌گیری هم اکنون در دستور کار شرکت ساماندهی است و برای اجرای بهتر آن به هماهنگی بین مناطق نیاز داریم .
شهروندان با استفاده سامانه زنده‌گیری پیام‌های مربوط به حیوانات شهری و زنده گیری آنان را پیگیری کنند / سامان بازار برای تهیه بانک اطلاعاتی دستفروشان به ما کمک می‌کند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر سید علی مفاخریان در نشست مشترک خود با روسای اداره ساماندهی مناطق ۲۲ گانه اظهارداشت : سامانه بند ۲۰ برای ساماندهی پرونده های مشاغل و اصناف مزاحم طراحی شده است که روند رسیدگی در آن ، با شکایت شهروندان یا شهرداری آغاز می‌شود و روسای ساماندهی در این فرایند نقش موثری دارند.

مفاخریان در ادامه اظهار کرد: سامان بازار برای تهیه بانک اطلاعاتی دستفروشان به ما کمک می‌کند چراکه ورود اطلاعات توسط دستفروشان یا نیروهای ساماندهی نواحی انجام و سپس صحت سنجی می‌شود.


وی به راه‌اندازی سامانه ساماندهی کیوسک ها اشاره کرد و افزود: اطلاعات مربوط به قرارداد، کنترل اجاره بهای معوقه، جانمایی جدید، سوابق مربوط به نوع فعالیت و اتحادیه مسئول از جمله موضوعات مربوط به کیوسک هاست که باید رصد شود و سامانه ساماندهی کیوسک‌ها می‌تواند امکان نظارت و ارزیابی را فراهم کند.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر سامانه زنده‌گیری را به عنوان یکی دیگر از پروژه های شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر عنوان کرد و گفت: شهروندان با استفاده از این سامانه می توانند پیام‌های مربوط به حیوانات شهری و زنده گیری آنان را برپایه جی آی اس پیگیری کنند.


مفاخریان در نشست مشترک خود با روسای ساماندهی مناطق درباره برنامه های شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در زمینه جشنواره ون‌کافه‌ها، سینما کار، خرید و فروش مجازی خودرو تبادل نظر کرد . در این نشست هم چنین مسعود استیری، معاون  هماهنگی و امور مناطق و امید منتظری، مدیر سامانه بند ۲۰ که به تازگی منصوب شده اند، به حاضرین معارفی شدند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب