امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49994 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دانلود سریال خوب بد جلف

خرایران : «خوب، بد، جلف: رادیواکتیو» سریالی در ژانر کمدی-اکشن به نویسندگی «پیمان قاسم خانی» و کارگردانی «محسن چگینی» و محصول سال ۱۳۹۹ ایران است که برای پخش در قالب ۱۵ قسمت ساخته شده و بخش هایی از آن در جزیره ی قشم فیلمبرداری شده است.
دانلود سریال خوب بد جلف

به گزارش خبرایران بنابر اعلام حلال دانلود، داستان این سریال که دنباله داستان فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» است، روایت گر ماجراجویی های پژمان و سام پس از دزدیده شدن توسط چچن ها است.

سام و پژمان به عنوان گروگان به همراه کیک زرد توسط آصف رئیس گروه جانفدایان داغستان آزاد دزدیده شده‌ اند و قرار است از مرز شمال غربی کشور به چچن بروند و از طرفی جاسوسان ارتش سری در جستجوی ردی از آنها هستند.

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، امیرمهدی ژوله، مارال فرجاد، آناهیتا درگاهی، محمد بحرانی، فرزین محدث، تینو صالحی، شکیب شجره از بازیگران این سریال هستند.

اولین قسمت این سریال جمعه ۱۰ بهمن ماه جاری از سایت دانلود قانونی حلال دانلود منتشر می ­شود. شما می­ توانید هر جمعه سایر قسمت های این سریال را از این سامانه دانلود کنید.

برای دانلود قانونی با حجم نیم بها بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال خوب بد جلف

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب