امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49943 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۹:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور کاظم اولیایی ، ستار همدانی و...؛

تفاهمنامه همکاری خبرنگاران و کانون سندرم دان با حضور ملی پوشان و مدیران فوتبالی امضا شد

خبرایران : تیم فوتبال خبرنگاران ایران، در راستای اجرایی مسوولیت‌های اجتماعی خود، با کانون فرشتگان سندروم دان ایران تفاهم نامه همکاری امضا کرد .
تفاهمنامه همکاری خبرنگاران و کانون  سندرم دان با حضور ملی پوشان و مدیران فوتبالی امضا شد

به گزارش خبرایران، در این مراسم که به میزبانی تیم خبرنگاران در باشگاه پیام تهران برگزار شد، همچنین از پیراهن جدید تیم فوتبال خبرنگاران ایران نیز رونمایی شد.
کاظم اولیایی، دکتر میرشاد ماجدی رئیس کمیته آموزش جوانان ، قاسمی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال ،ستار همدانی، محمد مومنی، محسن خمارلو، کاوه احمدی، دکتر عليرضا شهاب، کاظم محمودی، نوید مظفری، دکتر حمید عزیزی رییس فدراسیون گلف  و ... از جمله حاضران در این مراسم بودند.
در این نشست باشگاه استقلال، و حامیان مالی تیم فوتبال خبرنگاران در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی خود هر کدام به نحوی قول مساعد دادند تا از کودکان سندروم دان حمایت کنند و ماهیانه مبلغی را به این فرشتگان کمک کنند.

همچنین در این مراسم قرار شد تیم خبرنگاران نیز علاوه بر برگزاری بازی‌های خیرخواهانه به نفع این کودکان، ماهیانه مبلغی را به کانون سندروم دان ایران کمک کند.
در پایان این مراسم هم از ستار همدانی و محمد مومنی که مقطعی هدایت تیم خبرنگاران را بر عهده داشتند قدردانی شد و به صورت رسمی هدایت این تیم به رضا محمدی دروازه بان سابق سپاهان و پرسپولیس سپرده شد.

گزارش : میثم آب پرور

 
 
 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب