امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4992 تاریخ انتشار: شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وزیر بهداشت خبرداد؛

سزارین در سرازیری کاهش

سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بسته ˈزایمان طبیعی رایگانˈ گفت: خوشبختانه آمار نشان می دهد که این بسته به خوبی در حال انجام است و ما شاهد کاهش میزان سزارین و به دنبال آن افزایش زایمان طبیعی در سطح کشور هستیم.
سزارین در سرازیری کاهش

به گزارش خبر ایران از اعلام روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، «سید حسن هاشمی» با حضور در بخش زایمان فیزیولوژیک بیمارستان حضرت علی (ع) کرج این مطلب را بیان کرد.

هاشمی همچنین با حضور در بیمارستان های حضرت علی (ع)، کمالی و شهید مدنی کرج و بازدید از بخش های مختلف این مراکز از نزدیک در جریان روند اجرای برنامه تحول نظام سلامت در استان البرز قرار گرفت.

وزیر بهداشت در مرکز آموزشی درمانی کمالی نیز حضور یافت و فعالیت های انجام شده در بسته هتلینگ را رضایت بخش دانست و بر لزوم ایجاد فضای مناسب برای حل مشکل پذیرش بیماران تاکید کرد.

بنابر این گزارش، وزیر بهداشت همچنین با حضور در بخش های آی سی یو، سوختگی و بستری مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی، بهسازی و بازسازی های انجام شده در این بخش ها را مورد بررسی قرار داد و ضمن عیادت از بیماران، میزان رضایت مندی مراجعان را نیز جویا شد.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب