امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49837 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۵:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دانلود فیلم با گپ فیلم مرجع دانلود، نمایش و نقد و برسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

خبرایران : گپ فیلم مرجع دانلود، نمایش و نقد و برسی فیلم و سریالهای بروز دنیا است.
دانلود فیلم با گپ فیلم مرجع دانلود، نمایش و نقد و برسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

به گزارش خبرایران بنابراعلام گپ فیلم، داستان در مورد خانواده مارچ است که قبلاً پولدار بوده‌اند ولی الان وضعیت خوبی ندارند و پدرشان برای کمک به سربازان وطن به جنگ رفته‌ است و حالا آن‌ها سعی می‌کنند زندگی خود را اداره کرده و در کنارش به مردم محتاج کمک کنند. آن‌ها همگی زندگی نسبتاً سختی دارند و از یکدیگر حمایت می‌کنند و ماجراهای جالبی برایشان پیش می‌آید.

کارگردان: گرتا گرویگ/ تهیه‌کننده: دنیس دی نووی، ایمی پاسکال، رابین سویکرد، آرنان میلشان

فیلم‌نامه‌نویس: گرتا گرویگ بر اساس رُمانِ زنان کوچک اثر لوییزا می الکات

بازیگران: سورشا رونان/ فلورنس پیو / الیزا اسکانلن / اما واتسون / لورا درن / تیموتی شالامی / مریل استریپ / جیمز نورتون / لویی گارل / باب ادنکیرک/ کریس کوپر/ ابی کوئین

توزیع‌کننده: سونی پیکچرز ریلیزینگ

زمان: ۱۳۵ دقیقه

رده سنی: PG

دوبله شده توسط سایت «گپ فیلم»، دوبلورها: نرگس فولادوند، زهره شکوفنده، مینا قیاسپور، سحر اطلسی، آیدین درویش زاده، علی همت مومیوند، زویا خلیل آذر، حمیدرضا آشتیانی پور، الیزا اورامی، نیلوفر حدادی، فرزانه شجاعی، ابولقاسم محمد طاهر، خشایار معمارزاده، اعظم دلبری، حسین سرآبادانی، علی اصغر رضایی نیک، نسرین اسنجانی، محمد علی جان پناه و علی منانی.

«زنان کوچک» فیلمی در ژانر درام تاریخی و رمانتیک به‌ نویسندگی و کارگردانی گرتا گرویگ و محصول کمپانی کلمبیا پیکچرز ۲۰۱۹ است. گرتا گرویگ، بازیگر مطرح آمریکایی که در سالهای اخیر به کارگردانی روی آورده، پیش از این موفق شد در سال ۲۰۱۷ برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی Lady Bird «لیدی برد» نامزد دریافت اسکار شود.

اقتباسی دیدنی از یک رُمان محبوب

برای تماشا و دانلود فیلم «زنان کوچک» دوبله، می‌توانید به سایت گپ فیلم مراجعه کنید. فیلم «زنان کوچک» جدیدترین اقتباس از رُمان کلاسیک و مشهور «زنان کوچک»(۱۸۶۸) اثر لوییزا می الکات است که با الهام از زندگی واقعی نویسنده با سه خواهرش نوشته شده ‌است.

این رمان تاکنون به بیش از ۵۰ زبان ترجمه شده‌ است. از این رمان اقتباس های سینمایی و تلویزیونی و تئاتری فراوانی صورت گرفته؛ و تلویزیون ایران هم نسخه انیمیشن آن را در دهه ۷۰ پخش کرده است.

از میان اقتباس های سینمایی مشهور از این رمان، می توان به نسخه سال ۱۹۳۳ به کارگردانی جورج کیوکر با بازیگری کاترین هپبورن و نسخه سال ۱۹۹۴ به کارگردانی گیلیان آرمسترانگ با بازیگری وینونا رایدر و سوزان ساراندون اشاره کرد.

با گذشت بیش از ۱۵۰ سال از انتشار رمان لوییزا می الکات، داستان زندگی جذاب این چهار خواهر صمیمی در طول جنگ داخلی آمریکا چنان برای مخاطبانش جذاب و دوست داشتنی بوده، که هیچ‌ سالی انتشار این رمان متوقف نشده است.

فیلم «زنان کوچک» برای اولین‌بار در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۱۹ (۱۶آذر۱۳۹۸) در سالن نمایش مخصوص موزه هنر مدرن، به نمایش درآمد؛ و اکران عمومی فیلم در سینماهای ایالات متحده، در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹(۴دی۱۳۹۸) آغاز شد.

فیلم پس از نمایش عمومی = موفق شد به فروش قابل توجه ۲۰۵میلیون دلاری در سراسر جهان دست پیدا کند؛ این در حالی است که بودجه ساخت آن ۴۰ میلیون دلار بوده است.

زنان کوچک در نود و دومین دوره جوایز اسکار(۲۰۲۰)، در ۶ رشته از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول و نقش دوم زن، نامزد دریافت جایزه اسکار، و نهایتا برنده اسکار برنده بهترین طراحی لباس شد. این فیلم از طرف مجله تایم و بنیاد فیلم آمریکا به‌عنوان یکی از ۱۰ فیلم سینمایی برتر سال ۲۰۱۹ انتخاب شده است.

بازی هایی چشمگیر در روایتی متفاوت

در به تصویر کشیدن جذاب و دیدنیِ داستانِ زندگیِ چهار خواهر به نام‌های مگ، جو، بت و ایمی با پس‌زمینه فقر و جنگ داخلی آمریکا، ترکیب خوبِ بازیگران و تناسب هر یک با نقش در فیلم زنان کوچک نقطه قوت اصلی است؛ و موجب خلق شخصیت هایی باورکردنی و واقعی شده است: بازیگرانی چون اما واتسون در نقش خواهر بزرگتر «مِگ» که یک معلم است، سِرشا رونان در نقش «جو» که نویسنده و یادآور شخصیت خودِ آلکات است، الایزا اسکنلِن در نقش «بت» که موسیقیدان است و فلورنس پیو در نقش «ایمی» که هنرمندی پُرشور است و تیموتی شالامه که ایفاگر نقش «لوری» پسر موفرفری همسایه است و لورا درن در نقش خانم مارچ، مریل استریپ در نقش «خاله مارچ،» و ...  

بازی خوب بازیگران فیلم البته به جز قابلیت خود بازیگران و بازیگرگزینی(casting) مناسب، مدیون بازی گرفتن ماهرانه گرتا گرویگ هم هست، گرویگ در ساخته قبلی اش یعنی «لیدی برد» هم توانسته بود با هدایت خوب بازیگرانش، آنها را به نامزدی اسکار برساند.

گرویک با وجود اینکه به رمان  آلکات وفادار است ولی روایت مستقیم و خطی در رمان و سایر اقتباس‌ ها، را تبدیل به روایتی غیر خطی و متفاوت کرده است. این جا درست مثل «لیدی برد»، گرویک و تدوینگرش (نیک هویی) روایتِ پُر فراز و نشیب فیلم را به شکلی بدون وقفه و با پرش های زمانی به تصویر کشیده اند.

به همین دلیل صحنه های «زنان کوچک» تقریبا به شکلی جذاب و نه گیج کننده ای بدون ترتیب زمانی خاصی پشت سر هم قرار گرفته اند.( به استثنای صحنه‌ کریسمس که نامه ‌ای از پدر، داستان را آغاز می‌کند و بوسه‌ای که آن را پایان می‌دهد).

گرویک در زنان کوچک موضوعات جذابی را مطرح می کند و تماشاگر را به فکر وا می دارد او به مانند آلکات(نویسنده رمان)، خواهران مارچ را به صورت زنانی جوان با ذهن‌هایی مستقل تصویر کرده که با وجود فقیر بودن، رها و آزادند.

آن ها به شکلی متفاوت در زمانه‌ای که اکثر زنان به دنبال ارتقای طبقه‌ اجتماعی شان بودند، و اغلب برای تامین آینده‌ خود به ثروت‌های همسرانشان یا ارثیه‌ هایی هنگفت تکیه می‌ کردند، رها از قید و بندها به دنبالِ شادی خود هستند.

فیلم زنان کوچک روایت کننده یک داستان جذاب خانوادگی، سالم و مهربانانه درباره‌ سخاوتمندی و اخلاقیات، عشق، خانواده، وفاداری و تعهد است آن هم بدون اینکه سعی کند مخاطبان را بیهوده احساساتی کند.

برای تماشا و دانلود فیلم سینمایی جدید دوبله/ زیرنویس می‌توانید به «گپ فیلم: مرجع دانلود فیلم و سریال» سر بزنید.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب