امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4980 تاریخ انتشار: شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

لبیک فرماندهان نظامی ایران برای ارسال سلاح و نیرو به غزه

مسلح کردن کرانه باختری؛ «راهبرد کلان» رهبر انقلاب برای به شماره انداختن نفس‌های اسرائیل

بیانات معظم له در ضرورت مسلح کردن کرانه باختری به مانند غزه، با استقبال فرماندهان نظامی کشور روبرو شده است.
مسلح کردن کرانه باختری؛ «راهبرد کلان» رهبر انقلاب برای به شماره انداختن نفس‌های اسرائیل
به گزارش خبر ايران ، با گذشت نزدیک به 20 روز از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، سکوت جامعه جهانی، خصوصا کشورهای عرب منطقه همچنان ادامه دارد.  در یک سوی ماجرا غرب و در راس آن آمریکا از حامیان سرسخت رژیم غاصب اسرائیل بوده و چشم خود را بر جنایات این رژیم بسته و حتی در اظهارنظرهایی وقیحانه خواستار توقف جنگ از سوی حماس نه به خاطر مردم غزه که به خاطر شهروندان اسرائیلی شده اند.در سویی دیگر سران عرب منطقه در لاک سکوت فرور رفته اند، سکوتی که پشت پرده آن را باید در همراهی آنها با رژیم صهیونیستی در این جنایت فجیع انسانی جستجو کرد، آنگونه که برخی رسانه های غربی و عربی از چراغ سبز و حمایت های مالی عربستان و امارات از اسرائیل برای نابودی حماس خبر داده‌اند.
در این میان اما جمهوری اسلامی ایران و رهبری نظام به مانند گذشته حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کرده اند. سخنان معظم له در جمع دانشجویان اما بعد جدیدی از این حمایت را به نمایش گذاشت. چه آنکه ایشان در ایران دیدار صراحتا تاکید کردند «ما معتقدیم کرانه باختری نیز باید مانند غزه مسلح شود و کسانی که علاقه مند به سرنوشت فلسطین هستند در این زمینه فعالیت کنند تا رنج و محنت مردم فلسطین، در پرتو دست قدرتمندآنها، و ضعف دشمن صهیونیست، کاهش یابد.» رهبر معظم انقلاب حمایت سیاسی از مردم غزه را وظیفه همه ملتهای مسلمان و غیرمسلمان خواندند، و فرمودند« تا زمانی که به یاری پروردگار، این رژیم سنگدل و آدمکش نابود شود، برخورد قدرتمندانه و مقاومت قاطعانه و مسلحانه، راه علاج این رژیم ویرانگر است.» سخنان رهبر انقلاب با لبیک از سوی سرداران نظامی و سیاسیون کشور روبرو شد.
 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب