امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49736 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۵:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مجتبی هادیان در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شهرداری نیاسر هیچ گونه حمایتی از ما نکرده است

خبرایران : مدیر فروشگاه خانه گلاب گفت : متاسفانه هیچ گونه حمایتی ازصنف گلاب فروشان در شرایط کرونایی انجام نشده وفروش نسبت به پارسال متاسفانه ۷۰ درصد کاهش یافته است.
شهرداری نیاسر هیچ گونه حمایتی از ما نکرده است

مجتبی هادیان مدیر فروشگاه خانه گلاب درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : با توجه به شرایط کرونایی که در کل کشورمان اتفاق افتاده ، متاسفانه بسیاری از کسب وکارها دچار رکود و تعطیلی شده اند . کرونا باعث شده که عده ای زیادی از هموطنان ما کسب وکار خود را یا از دست بدهند و یا اینکه به حالت نیمه تعطیلی مشغول به فعالیت باشند.

هادیان تصریح کرد:  درچنین شرایطی توقع داریم ارگان های دولتی و شهرداری ها ، اداره مالیات و ... امسال که اوضاع کرونایی همه چیز را به هم ریخته ،  حداقل عوارض و مالیات را نگیرند و یا اگر می گیرند کمتر بگیرند ، تا آسیب و ضرر و زیان ما هم کمتر به چشم بیاید.

وی افزود : متاسفانه هیچ گونه حمایتی ازصنف گلاب فروشان در شرایط کرونایی انجام نشده وفروش نسبت به پارسال متاسفانه ۷۰ درصد کاهش یافته است.

هادیان عنوان داشت : متاسفانه نرخ ارزهرروز دچار نوسان است و با توجه به این که شغل ما به نوعی به صنعت پتروشیمی بستگی دارد ، هر روزدرقیمت کاغذ ، مارک ، بطری ولوازم جانبی شاهد نوسان قیمت هستیم و این  شرایط سخت فعالیت و ادامه حیاط را برای کسب و کارهای ما بیسار سخت کرده است.

 فروشگاه خانه گلاب :

شعبه یک : نیاسر خیابان ولیعصر

شعبه دو :  نیاسر میدان گل ها

شعبه سه : نیاسر بلوار خلیج فارس

شماره تماس : ۰۹۱۳۹۹۹۲۳۴۴

ارسال رایگان به کل کشور

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب