امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49735 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حجاریان در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هتل نگارستان کاشان با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز نموده/ صنعت گردشگری اکنون تحت تاثیر کرونا قرار گرفته/ واکسن کرونا به صورت رایگان در دسترس مردم قرارگیرد

خبرایران : مدیر پذیرش رزرواسیون هتل نگارستان کاشان گفت: دستگاه های ضدعفونی کننده موقع ورود مهمان به هتل وجوددارد که مهمانان می توانند از آن استفاده کنند، همچنین سیستم های ضدعفونی به صورت خودکار هرروز توسط پرسنل خدماتی ما داخل اتاق ها را با الکل های مخصوص و مواد ضدعفونی کننده ضدعفونی می کنند .
هتل نگارستان کاشان با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز نموده/ صنعت گردشگری اکنون تحت تاثیر کرونا قرار گرفته/ واکسن کرونا به صورت رایگان در دسترس مردم قرارگیرد

حجاریان مدیر پذیرش رزرواسیون هتل نگارستان کاشان درگفتگو با خبرایران اظهارداشت :  با تشکر از سرکار خانم ستاره طالبیان مدیریت محترم هتل نگارستان کاشان باید  گفت که متاسفانه وضعیت کرونایی که در کشور ما و کل دنیا به وجود آمده، همه را درگیر خودش کرده، و در کسب و کارها نیز تاثیرات منفی خودش را گذاشته است. تا جایی که هتل ما نیز تقریبا به مدت ۲ ماه به صورت کامل تعطیل بود.

وی ادامه داد : بعد از۲ ماه تصمیم بر این گرفته شد که با ۵۰ درصد ظرفیت پذیرش مهمان ، با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی  داشته باشیم و این اتفاق افتاده و ما صددرصد پروتکل های بهداشتی را امروز رعایت می کنیم.

 حجاریان درخصوص رعایت پروتکل های بهداشتی توضیح داد: دستگاه های ضدعفونی کننده موقع ورود مهمان به هتل وجوددارد که مهمانان می توانند از آن استفاده کنند و سیستم های ضدعفونی که به صورت خودکار هرروز پرسنل خدماتی ما داخل اتاق ها را با الکل های مخصوص و مواد ضدعفونی کننده ضدعفونی می کنند . ضمن اینکه دستگاه مکش قوی نیز در داخل هتل و لابی ها برای تهویه مداوم هوا در نظر گرفته شده که مدام در حال کار هستند.

وی افزود : تصمیم براین گرفته شده که پس از کرونا نامه نگاری هایی با شرکت های توریستی مختلف انجام شود. همانطور که در جریان هستید خواه ناخواه گردشگران خارجی همه یک هتل بین المللی در کاشان دارند، اکثرا مهمان های ما توریست خارجی هستند که این باعث شده چند درصد باعث کاهش فروش اتاق ها شود ، خوشبختانه با وضعیت کرونا در هتل ما پروتکل های بهداشتی رعایت می شود، باعث شده که پذیرای مهمان های ایرانی بیشتری باشیم و امیدوارم که این روند پیش رود  و پس از کرونا بتوانیم روزهای خوبی را همچنان در کنار یکدیگر داشته باشیم.

 مدیر پذیرش رزرواسیون هتل نگارستان کاشان تاکید کرد : صنعت گردشگری اکنون تحت تاثیر کرونا قرار گرفته و امیدواریم که واکسن هرچه زودتر و به صورت رایگان در دسترس مردم قرار بگیرد که خواه ناخواه رفت و آمد مردم و همینطور کار و بازار روزانه آنها به نحو احسن پیش رود.

 وی ادامه داد : مردم باید صد درصد بهداشت را رعایت کنند و ما از مهمانانی که وارد هتل می شوند خواهش می کنیم که بهداشت را رعایت کنند . ازطرفی اکثرا کسانی که حتی یک درصد شک دارند درگیر بیماری شده یا عوارض و یا بیماری کرونا را داشته باشند، از منزل خارج نشوند و یا حتی مسافرت های خود را کم کنند.

 حجاریان تاکید کرد: خواه ناخواه خوشحال می شویم که در خدمت مهمانان عزیز باشیم اما به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی درموقع ورود بازهم از دستگاه های تب سنج جهت پیشگیری پرسنل استفاده می کنیم تا خدای نکرده عوارض کرونا نداشته باشند،   مهمانان ما هم با پیشگیری از دستکش و ماسک استفاده کنند و نهایتا ماسک که خیلی مهمتراست و ازآن استفاده کنند که خدای ناکرده سوتفاهم ها و مشکلاتی پیش نیاید.

 وی در مورد شرایط پساکرونا افزود: ما چون هتل هستیم برایمان بسیار سخت است که مهمانان را گزینش کنیم که کدامیک واکسن زده اند و کدامیک نزده اند چون مسئله نامشخصی است، غیر از اینکه دولت کسانی را که واکسن می زنند به آنها کارت سلامت تحویل دهد را در دسترس داشته باشند که جهت رفت و آمدشان فعلا تا سال جاری که امیدواریم کرونا کلا ریشه کن شود، جهت رفت و آمدشان راحت باشد، برای اینکه ما بخواهیم جلوگیری کنیم، امکان پذیر نیست، چون ما اصلا نمی توانیم تشخیص دهیم که چه شخصی واکسن تزریق کرد، ما تنها کاری که می توانیم انجام دهیم همین کنترل رعایت پروتکل ها است.

حجاریان خاطرنشان کرد: در حال خاضر تلاش می کنیم که فاز ۲ هتل با تعداد ۵۲ اتاق پذیرای به سرانجام برسد و انشالله طرح تکمیلی آن اجرا شود و امیدواریم دوباره توریست های خارجی به کشورمان بازگردند.

وی در پایان سخنان خود گفت : قیمت های بورد ما قیمت های از پیش تعیین شده بوده، البته تخفیف های ویژه ای برای ایام کرونا در نظر گرفته ایم برای مهمانان که بخاطر مبالغ و هزینه های گزافی که بر گردن مردم تحمیل شده، در حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد تخفیف برای مسافران در نظر گرفته ایم تا کمک حال مردم باشیم، البته فعلا هیچ توری در هتل برگزار نمی شود و امیدوارم به امید خدا روزهای خوب بدون کرونا هرچه زودتر از راه برسند و کسب و کارهمه مردم رونق بگیرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب