امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49730 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 5 در جلسه شورای معاونان ؛

تكريم ارباب رجوع، پاسخگویی و خدمت رساني مطلوب،اصل ضروری خدمت است

خبرایران : فریدون حیدری شهردار منطقه 5 در جلسه شورای معاونان گفت : تكريم ارباب رجوع، پاسخگویی و خدمت رساني مطلوب،اصل ضروری خدمت است.
تكريم ارباب رجوع، پاسخگویی و خدمت رساني مطلوب،اصل ضروری خدمت است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه5، فریدون حیدری افزود: هر شخصی در هر مسئولیتی، دینی بر دوش دارد و باید با حساسیت آن را ادا کند.

وی تصریح کرد : در منطقه ۵، برای خدمت به مردم، زمینه کار و فعالیت فراوان  است و همه معاونت ها و ادارات  در منطقه، بايد با حساسيت و جديت كار خود را دنبال كنند تا نتيجه مطلوب حاصل شود چرا كه كار در شهرداري ، كار گروهی است  و اگر همه بخش ها، مسئولیتی  كه به عهده دارند را  به خوبی انجام دهند،رضايت بخشي كامل صورت می گیرد  و نتیجه مطلوب حاصل می شود.

شهردار منطقه ٥ گفت: احترام به پیمانکاران و پاسخگویی مناسب به مردم بسیار مهم است، در مجموعه شهرداري، هر فرد باید پاسخگوی مسئولیتی که بر عهده اش است، باشد.

حیدری  افزود: در تصدی پست های منطقه ، افرادی انتخاب می‌شوند که مناسب آن پست باشند  و در آن پست، تجربه، تخصص و انگيزه كاري لازم داشته باشند  و بتوانند  رضايت بخشي  لازم را در پيشبرد  اهداف مورد نظر براي  منطقه  ايجاد كنند و سبب  پيشرفت منطقه شوند  تا شهروندان زندگي راحتي داشته باشند و احساس خشنودي و رضايت كنند.

 او  تاکید کرد: در مباحث مالی، تعهدات باید به هزینه بنشیند، از رفت و برگشت اسناد، جلوگیری شود و در کار پیوستگی وجود داشته باشد و جزيره اي عمل نشود.

حیدری گفت: معاونت مالي و اقتصاد شهري منطقه، بايد براي حل مسائل و مشكلات مالي و مديريت صحيح آن، برنامه ريزي دقيق داشته باشد و با دقت و حساسيت لازم امور را دنبال و پيگيري كند.

 در جلسه شوراي معاونان و مديران شهرداران منطقه ٥، با حكم شهردار منطقه ٥، سید مهدی هاشمی حفظ آباد، به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه ۵ معرفی  و از خدمات محمد رضا صدراعظم نوری، قدردانی شد.

 در این جلسه همچنین، شهردار منطقه ۵، پوریا غلامی را به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه ۲، محمد اسدالهی را به عنوان سرپرست اداره ساماندهی و مشاغل مزاحم، معصومه قاسملو را به عنوان سرپرست امور اداری و کارگزینی و شهلا آهنگ را به عنوان سرپرست اداره آموزش معرفی کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب