امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49695 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۳:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیمان پورنصر اعلام کرد ؛

کسب رضایت شهروندان منطقه ۱۶ اهمیت فراوانی دارد

خبرایران : پیمان پورنصر شهردار منطقه 16 در جلسه کمیته نظارت که با حضور معاونین و روسای ادارات مستقل در سالن جلسات دفتر شهردار منطقه برگزار شد گفت: نظارت بر روند اجرای پروژه ها و فعالیت های شهرداری منطقه در راستای جلب رضایت شهروندان اهمیت فراوانی دارد.
کسب رضایت شهروندان منطقه ۱۶  اهمیت فراوانی دارد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 16، شهردار منطقه اظهار داشت: با هدف تقویت بخش های نظارتی منطقه، این کمیته نظارت بر فعالیت های شهرداری تشکیل شده است تا در مورد امور منطقه و شهروندان تصمیم گیری واحدی صورت گیرد و نیز مسائل و مشکلات بهتر مرتفع گردد.
 
نصیری معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه 16 با اشاره به چابک سازی سیستم های سازمانی و مدیریت شهری در ارائه خدمات بهتر به شهروندان گفت: مدیریت شهری منطقه با بهره گیری از فناوری اطلاعات و سیستم های تکامل یافته و توجه به زمان بندی پروژه ها بر اساس cpm، wbs در جهت تسهیل امور و مدیریت منابع و تامین زیرساخت ها به صورت هوشمند حرکت می کند.
 
وی افزود: هوشمند سازی سیستم ها در کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری اهمیت زیادی دارد، ضمن اینکه مدیریت و نظارت را بهبود می بخشد، علی الخصوص در ماه های اخیر شیوع ویروس کرونا ، عزمی جدی به هوشمند سازی و رشد خدمات الکترونیکی منطقه بخشیده ، به طوری که سیستم های هوشمند، بخش اجتناب ناپذیری  از زندگی روزمره در این ایام شد، چرا که این روند مسیر خدمت رسانی در مدیریت را هموار می کند.
 
کاوئی معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه 16 ، در جلسه کمیته درآمد منطقه به بررسی وضعیت درآمد پایدار پرداخته و پیشنهادات لازم را در زمینه افزایش درآمد در ماه های آتی اعلام نمود و از همه همکاران، همفکری و تلاش جهت ارتقاء بخش درآمدی و به تبع آن ارائه خدمات مطلوب را خواستار شد و گفت: باید از تمامی این ظرفیت ها برای افزایش درآمد و خدمات رسانی بهینه به شهروندان بهره جوییم، خدمات رسانی به مردم و توسعه خدمات شهری از مهم ترین وظایف ما محسوب می شود که باید تلاش کنیم تا ضمن رضایت مندی شهروندان به نقطه اوجی در این زمینه دست پیدا کنیم.
 
مقصودلو رئیس اداره بازرسی منطقه نیز در این جلسه با ارائه گزارشی جامع از فعالیت های سامانه 137 و 1888 در منطقه بیان داشت: در این سامانه ها موضوعات مختلفی از سوی شهروندان مطرح می شود که گاها به شهرداری هم مربوط نمی شود، اما طرح موضوعات سبب می شود ما یک بانک اطلاعاتی خوبی جمع آوری کنیم، این حوزه با استفاده از تمام پتانسیل های خود در جهت حل مسائل، مشکلات و خواسته های شهروندان تلاشی مضاعف دارد.
 
وی افزود: آنطور که از تماس ها نیز در این سامانه ها معلوم است شهروندان از وجود این سامانه ها رضایت دارند و شهروندان خوشحال هستند که مدیریت شهری پاسخگوی انتقادات ، شکایات و یا پیشنهادات این عزیزان است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب