امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49659 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برپایی نمایشگاه دائمی بومی‌سازی توسط ایمپاسکو

خبرایران : شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، در راستای برنامه راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای توسعه و تعمیق ساخت داخل در حوزه های مختلف، در زمینه معادن و صنایع معدنی اقدام به راه اندازی نمایشگاه دائمی بومی سازی و ساخت داخل با هدف معرفی نیازمندی های مرتبط در محل ستاد شرکت ایمپاسکو نموده است.
برپایی نمایشگاه دائمی بومی‌سازی توسط ایمپاسکو

به گزارش خبرایران، این نمایشگاه با اولویت حمایت از بخش خصوصی به صورت مدون و هدفمند شده و به عنوان یکی از مهمترین اهداف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در دستور کار قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش اطلاعات مربوط به بومی سازی و ساخت تجهیزات داخل از مجتمع های زغالسنگ البرز مرکزی، طلای موته، کک سازی زرند، فروکروم جغتای، آنتیموان سفیدابه، سرب و روی مهدی آباد و نفلین سینیت دریافت شده است.

به منظور ارتقاء و هدفمندسازی فعالیت های بومی سازی در معادن و مجتمع های تحت پوشش ایمپاسکو و حمایت از ایده های کاربردی در زمینه فعالیت های شرکت، “سامانه پژوهش و بومی سازی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران” به آدرس rtl.impasco.gov.ir ایجاد شده است.

اطلاع رسانی نیازهای بومی سازی، گردآوری توانمندی های دانشگاه ها و بنگاه های صنعتی و تحقیقاتی، دریافت و ارتباط نزدیک با سازندگان، سهولت در ارائه نیازهای تحقیقاتی، جلوگیری از موازی کاری از دیگر اهداف ایجاد این پایگاه اطلاعاتی می باشد.

لازم به ذکر است نمایشگاه بومی سازی و ساخل داخل در سالن ورودی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران دایر است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب