امروز: پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/02]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49634 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ارائه آیین‌نامه اجرایی تسویه بدهی دولت به تامین اجتماعی

خبرایران : آیین‌نامه اجرایی تسویه بدهی دولت به تامین اجتماعی از طریق تامین خوراک و انرژی به کمیسیون اقتصاد هیات دولت ارائه شد.
ارائه آیین‌نامه اجرایی تسویه بدهی دولت به تامین اجتماعی
به گزارش خبرایران به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت» وزارت اقتصاد در پیشنهاد ارائه شده عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و حل مشکلات پیش روی سازمان مذکور، یکی از مسایل و مشکلات این سازمان‌، تکالیف قانونی و معافیت‌های بیمه‌ای مقرر در قوانین بوده است، مواردی که ایجاد بدهی سنواتی دولت به سازمان تامین اجتماعی را به همراه دارد.

بنابراین می بایست ضمن اصلاح این قوانین و مقررات و تعیین ساز و کار و تامین منابع مشخص به منظور پرداخت معافیت‌های بیمه‌ای، ساز و کار مناسبی برای پرداخت مطالبات این سازمان از دولت در نظر گرفته شود تا بخشی از مشکلات پیش‌روی این سازمان مرتفع گردد.

بر این اساس وزارت امور اقتصادی و دارایی، آیین‌نامه اجرایی جزء (۲) بند (و) تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور در خصوص تسویه بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی از طریق تامین خوراک و انرژی با قیمت ترجیحی برای مصرف جاری کلیه واحدهای تولیدی مرتبط با سازمان مذکور را تدوین و به هیات دولت ارائه نموده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب