امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49624 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با هفته دولت انجام شد:

تجهیز 35 کتابخانه عمومی در شهر تهران به رایانه و تجهیزات به روز

خبرایران : مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران از تجهیز 35 کتابخانه عمومی شهر تهران به رایانه و تجهیزات به روز با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ريال خبر داد.
تجهیز 35 کتابخانه عمومی در شهر تهران به رایانه و تجهیزات به روز

به گزارش خبرایران، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی تهران، محمدهادی ناصری طاهری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: به منظور تأمین و روزآمدسازی تجهیزات و فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم جهت ارائه خدمات نرم‌افزاری کتابخانه‌های عمومی، ۳۵ دستگاه رایانه و ۱۳ دستگاه لپ تاپ با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ريال خریداری و در سطح کتابخانه‌های عمومی و سیار استان تهران توزیع شد.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران افزود: پس از بررسی وضعیت کتابخانه‌های استان وکارشناسی انجام شده نیازهای حوزه فناوری اطلاعات کتابخانه‌های عمومی استان، شناسایی شد و بر اساس اولویت کتابخانه‌های عمومی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات کتابخانه‌های عمومی از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهیه و توزیع شد.
 
ناصری با اشاره به ادامه طرح بازسازی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات کتابخانه‌های عمومی استان بیان کرد: تجهیز و نوسازی زیرساخت‌های الکترونیک کتابخانه‌ها از برنامه‌های مهم کتابخانه‌های عمومی است و با توجه به شناسایی نیاز کتابخانه‌ها و بر اساس اولویت، این اقدام ادامه خواهد داشت.
 
گفتنی است؛ 161 باب کتابخانه عمومی در سطح استان تهران خدمات متنوع علمی، فرهنگی و اجتماعی به علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی ارائه می‌دهند که با اضافه شدن ناوگان جدید تجهیزات و منابع کتابخانه‌ای بیش از پیش در ارائه خدمت به علاقه‌مندان موفق باشند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب