امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49566 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری کلاس های مجازی آموزش شهروندی در منطقه15

خبرایران : کلاس های مجازی آموزش شهروندی منطقه 15 در رشته های متنوع برای عموم شهروندان جنوبشرق پایتخت برپا شد.
برگزاری کلاس های مجازی آموزش شهروندی در منطقه15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری معاون اجتماعی فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه آموزش شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی آنها از مهمترین اولویت ها و دغدغه های معاونت اجتماعی و فرهنگی است افزود: در این راستا دوره های آموزش شهروندی علی رغم  بحران کرونا و عدم امکان آموزش حضوری به صورت مجازی انجام می شود.

به گفته او، این دوره های آموزشی با همکاری سازمان آتش نشانی، کلینیک گل و گیاه، اداره مدیریت پسماند، نیروی انتظامی،  ستاد مدیریت بحران و پلیس راهنمایی رانندگی به اجرا درمی آید.

مختاری با اشاره به اینکه  مطالب آموزش در قالب فیلم و  متن تهیه می شود افزود: عموم شهروندان در تمامی رده سنی شامل کودکان نوجوانان، جوانان و والدین می توانند از این دوره های آموزشی در کانالهای مجازی سراهای محله، مدیران محلات، شهرداران مدارس و خانه های کودک بهره مند شوند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: هدف از انتخاب سرفصل های آموزشی ارتقای دانش شهروندان در بروز بحران های احتمالی نظیر آتش سوزی، زلزله و نیز آگاه سازی آنان از حقوق و تکالیف شهروندی، تفکیک پسماند و نحوه مراقبت از گلهای آپارتمانی و موضوعات مرتبط با شهر است.

وی در پایان افزود: علاقه مندان به منظور بهره مندی از دوره آموزش های شهروندی می توانند به لینک کانال معاونت اجتماعی منطقه 15 به آدرس  http://t.me/Ejf15  مراجعه کنند.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب