امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4956 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهرام گیل آبادی خبرداد؛

تشکر 183 نماینده مجلس از عملکرد فرهنگی قالیباف

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: 183 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جمع آوری امضا از اقدامات و عملکرد فرهنگی شهردار تهران در تکریم و ارج نهادن به مقام زن و خانواده قدردانی کردند.
تشکر 183 نماینده مجلس از عملکرد فرهنگی قالیباف

 به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران ، شهرام گیل آبادی با اعلام این خبر افزود: 183 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جمع آوری امضا از عملکرد فرهنگی محمدباقر قالیباف در تکریم و ارج نهادن به مقام زن و خانواده اظهار رضایت کرده و این اقدام را قابل تقدیر دانستند.

وی با بیان اینکه برخی نمایندگان مجلس هم اکنون در صحن علنی در حال جمع آوری امضا برای تقدیر از عملکرد فرهنگی محمدباقر قالیباف شهردار تهران هستند، افزود: متاسفانه غوغاسالاران، رسانه های مخالف و معاند نظام تعبیرات ناشایست را به غلط به شهرداری تهران در خصوص ارتقای شغلی بانوان نسبت می دهند.

وی ارج نهادن به جایگاه زن را از اصلی ترین اهداف شهرداری تهران دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بعضی از شهرداران نواحی از همکاران خانم انتخاب شده اند و این خود گواه این است که انتخاب مشاغل برحسب توانایی، میل و زمینه فعالیت همکاران زن در این نهاد فرهنگی و اجتماعی و خدماتی است.

گیل آبادی اضافه کرد: آنچه امروز در شهرداری تهران مورد توجه است، تغییر و ارتقای شغلی بانوانی است که مشاغل آنها سنگین و از نظر زمانبندی تعریف نشده بوده است که این تغییر مورد درخواست خود این افراد است.

مشاور شهردار تهران با تاکید بر اینکه رویکرد شهرداری تهران، کرامت و حقوق بانوان را در فضاهای کاری، ارتقا می دهد، بیان داشت: در کنار این موارد بهره وری را نیز در ادارات و سازمان ها، رشد داده و پیشرفت در فعالیت ها را تسریع کرده و از سطح سواد بالای این همکاران بیشتر بهره گرفته شود.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اظهار کرد: شهرداری تهران بی شک مانند بسیاری از کارهای بدیع و ماندگار خود در حوزه مدیریت این حرکت را برای ارتقاء سطح کار بانوان و بهره گیری از توان این بزرگواران در امور کارشناس و مدیریت منابع خود تمهید کرده است که متاسفانه این امر از سوی غوغاسالاران و رسانه های مخالف و معاند نظام تعبیرات ناشایست و کجروی را به غلط به این کار نسبت دادند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب