امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49558 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۴:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف با همکاری موسسه خیریه جامعه یاوری فرهنگی برگزار کرد؛

اجرای دوره های کاربردی و تخصصی آموزش مجازی برای معلمان مناطق محروم کشور

خبرایران : مرکز آموزشی شماره 3 سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با همکاری موسسه خیریه جامعه یاوری فرهنگی در راستای کمک به تقویت سیستم آموزش مجازی و تدریس آنلاین، دوره های کاربردی و تخصصی آموزش مجازی را برگزار نمود.
اجرای دوره های کاربردی و تخصصی آموزش مجازی برای معلمان مناطق محروم کشور

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف؛ با شیوع بیماری کرونا و تغییر سیستم آموزشی کشور از حضوری به مجازی (آنلاین) و با توجه به ضعف سیستم‌ آموزش مجازی در کشور در زمینه تدریس آنلاین  ، دوره های کاربردی و تکنیکال متناسب با نیاز روز سیستم آموزش مجازی توسط این سازمان طراحی، تدوین و به مرحله اجرا درآمد.
 
مهندس مسعود باقری مدیر مرکز آموزشی شماره 3 جهاددانشگاهی صنعتی شریف گفت:  همزمان با اوج گرفتن این بیماری این مرکز آموزشی با فوریت اقدام به تهیه و تدوین و برنامه ریزی  ، دو دوره  با عنوان‌های «آموزش تدوین محتوای الکترونیکی, آزمون سازی و تدریس آنلاین» و «آموزش نرم افزارهای تدریس آنلاین»  نمود و پس از برگزاری یک مرحله کامل و موفقیت آمیز, با همکاری موسسه خیریه جامعه یاوری فرهنگی و با مساعدت مدیران این موسسه اقدام به برگزاری مجدد این دوره‌ها برای معلمین مناطق کمتر توسعه یافته کشور نمود.

وی افزود طبق نظر سنجی‌های انجام شده در حین و پایان دوره‌های برگزار شده، این دوره‌ها از اثربخشی بالایی برخوردار بوده و در صورت حمایت موسسات،  بنیادها و خیرین مدرسه‌ساز می‌توان آنها را به سرعت برای بیش از 5000 نفر از معلمان کشور که در این شرایط، با معضلات و مشکلات جدی روبرو هستند برگزار نمود.
در شرایط حال حاضر کشور، اگر اهمیت توانمند سازی معلمان در برگزاری آموزش‌های مجازی مطلوب و راندمان قابل قبول، بیش از ساخت مدرسه نباشد، کمتر نیز نیست، لذا معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف با درنظر گرفتن تخفیفات ویژه برای خیرین گرانقدر، آماده هر نوع همکاری در بسط و گسترش این آموزش‌ها در سطح کشور می‌باشد.

مدیر مرکز آموزشی شماره 3 جهاددانشگاهی صنعتی شریف با بیان اینکه این دوره برای معلمان استان هرمزگان و نیز تعدادی از معلمان   استان تهران برگزار شده، ادامه داد: مجموع ساعات برگزاری دوره برای تعداد 65 نفر 1040 ساعت و تعداد ساعات جلسات برگزاری این دوره آموزشی 16 ساعت بوده‌است.

علاقه‌مندان برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر از دوره ها ی آموزشی مرکز شماره 3 می توانند به سایت jsharif3.com   مراجعه و یا با شماره های ۳۳۲۵۷۴۵۲- ۳۳۳۰۸۵۱۱  تماس حاصل نمایند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب