امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49521 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۳:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه بهار آزادی منطقه 16 نواخته شد

خبرایران : در نخستین روز از فصل تعلیم و تربیت ، با گرامیداشت ماه مهر و مهربانی، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در منطقه 16 به صدا درآمد. #روابط_عمومی_شهرداری_منطقه۱۶
زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه بهار آزادی منطقه 16 نواخته شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 16، آئین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 1399-1400 با حضور امیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری، احمدی لاشکی معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش، پیمان پورنصر شهردار منطقه 16، پالیزدار رئیس آموزش و پرورش منطقه، شفیع پور رئیس نهضت سواد آموزی شهر تهران و ...  در مدرسه بهار آزادی برگزار  شد.
 
امیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری از تلاش های فراوان برای توسعه شبکه های مجازی  و بهبود وضعیت تعلیم و تربیت در فضای مجازی تشکر و قدردانی کرد.
 
احمدی لاشکی معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم با اشاره به اهمیت حضور اولیا و کمک این عزیزان در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: ورود به این مدرسه با عملیات تب سنجی آغاز شد، از مدیر و مسئولین مدرسه تشکر می کنم، محلی برای قرار دادن محلول های ضد عفونی و ماسک در نظر گرفته شده که این هم جای تشکر دارد، فقط باید این موارد  همه روزه باشد، کلاس ها دسته بندی شود کلاس های با حضور بیش از 25 نفر در دو نوبت و ساعات مختلف برگزار شود.
 
وی افزود: کلاس حضوری  و رفع اشکال حضوری بسیار اهمیت دارد و باید دید آیا همه جای کشور دانش آموزان از امکانات تبلت و موبایل بهره مند هستند زیرا شعار وزارت آموزش و پرورش ، شعار دولت و شعار نظام جمهوری اسلامی عدالت آموزشی است.
 
وی خاطر نشان کرد: باید کلیه پروتکل های بهداشتی رعایت شود، انشاالله سالی پر از خیر و برکت برای کلیه دانش آموزان باشد و همه این عزیزان مراقب سلامتی خود باشند استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی الزامی است،امسال آموزش در بحران است بیش از پیش به حضور اولیا نیاز داریم تا نتیجه بهتری بگیریم، از حضور شهردار منطقه تشکر می کنم که این نشان دهنده این است که شهرداری در کنار آموزش و پرورش است و در زمینه گند زدایی و ضد عفونی کار بسیار مهمی را برعهده دارد.
 
وی در پایان صحبت های خود از مدیر و مسئولین مدرسه تشکر و قدردانی کرد به دلیل آماده سازی بستر آموزش در فضای مجازی و از دانش آموزان خواست قدردان زحمات مدافعان تعلیم و تربیت باشند.
 
پیمان پورنصر شهردار منطقه 16، نیز در آیین بازگشایی مدارس، برای دانش آموزان به عنوان سرمایه‌های ایران اسلامی، سالی پر بار و سرشار از موفقیت و بهروزی آرزو کرد و فرا رسیدن ماه مهر و مودت را که با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مقارن شده است را قابل توجه دانست و  به این عزیزان تبریک گفت.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب