امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49518 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مژده موسوی خبرداد؛

بيمه رازی بهترین سودمشارکت بیمه زندگی را توزیع كرد

خبرایران : مژده موسوی مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه رازی گفت : بيمه رازي در سال گذشته سعي كرده است با مديريت ريسك و تركيب مناسب پرتفوها و استقرار يك تيم حرفه اي و با تجربه در مديريت سرمايه گذاري، در بازار سهام سرمايه گذاري هاي خوبي انجام دهد و سود خوبي را نصيب شركت كند .
بيمه رازی بهترین سودمشارکت بیمه زندگی را توزیع كرد

شركت بيمه رازي در سال گذشته با مديريت پرتفوي و سرمايه گذاري مناسب توانست سود خوبي از محل اندوخته بيمه هاي زندگي كسب نمايد تا جايي كه بهترين سود قطعي را براي بيمه گذاران بيمه زندگي محقق كرد .

مژده موسوی مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه رازی با بيان مطلب فوق تاكيد كرد : بيمه رازي در سال گذشته سعي كرده است با مديريت ريسك و تركيب مناسب پرتفوها و استقرار يك تيم حرفه اي و با تجربه در مديريت سرمايه گذاري، در بازار سهام سرمايه گذاري هاي خوبي انجام دهد و سود خوبي را نصيب شركت كند .

وي افزود : در بیمه‌نامه‌های عمر وسرمایه‌گذاری، بیمه‌گذار علاوه بر سود علی‌الحساب تضمینی، در 85% منافع حاصل از سرمایه ­گذاری بیمه‌گر بر روی اندوخته بیمه‌نامه‌ شريك است و این مشارکت بصورت افزایش اندوخته سرمایه‌گذاری به استفاده‌کننده از بیمه‌نامه پرداخت می‌گردد  تا از این راه تا حد ممکن آثار تورم خنثی شده و مزایای بیمه‌های‌ عمر جالبتر و افزون‌تر باشد. 

موسوي درباره واريز سود مشاركت در منافع بيمه گذاران عمر بيمه رازي در سال ٩٨ گفت : شرکت بیمه رازی در راستای اجرای مواد آیین نامه ۶۸ شورای عالی بیمه ، در سال ۹۸ نرخ سود قطعی ۳۹ درصد را برای اندوخته بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری محاسبه و در مجموع  ٣٣ ميليارد تومان به حساب بیمه نامه های مشمول واریز كرد.

مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه رازی با بیان این‌که الگوی سرمایه‌گذاری و بحث تورم می‌تواند روی بیمه‌های عمر تاثیر بگذارد، ادامه داد:  در حوزه تنوع پوشش‌ بیمه های عمر جا برای کار بسیار زیاد است، چرا که مردم هم به پوشش­ بیمه ­های عمر و هم به بخش سرمایه‌گذاری بیمه­ های عمر نیاز دارند ، شرکت­های بیمه  مي توانند با ارائه پوشش­ های تکمیلی مختلف، ضمن ایجاد تنوع در محصولات خود، گام موثری را برای برآورد نیازهای جامعه هدف بردارند.

موسوي در خصوص سود مشاركت در منافع بيمه گذاران و جذب پرتفوي بيمه نامه زندگي در سال ٩٩ گفت : بيمه رازی با اتکاء به آیین نامه شماره ۹۷ مصوب شورای عالی بیمه، بهینه سازی سرمایه گذاری ها را در دستورکار قرار داده و اصلاح ترکیب پرتفوی بیمه ای ،تمرکز بر بازارهای مختلف ، جذب پرتفوی های جدید ،  شناسایی فاکتورهای سودآور و بازار سنجی و بازاریابی حرفه ای را  در سال ٩٩ دنبال می کند که بازده خوبي براي بيمه گذاران به همراه دارد .

مدیر بیمه های زندگی  "رازی " گفت: در راستای توسعه فرهنگ خرید بیمه های عمر با اتکاء به تحقق برنامه ششم توسعه در نیمه نخست سال جاری، طرحي براي ايجاد جذابيت و ترغيب مردم براي خريد بيمه نامه هاي عمر طراحي شده است كه  به محض دريافت مجوز از بيمه مركزي اجرائي مي شود.

وی با بیان لزوم حمایت از حقوق بیمه گذاران عمر ، گفت: تفکیک حساب‌های بیمه‌های زندگی از غیر زندگی یک الزام قانونی است و طبق آئین نامه 68 باید انجام شود.

  

بانکدای ایرانی 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب