امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49469 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امید کریمی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

آجیل فدک کیفیت محصولات را برای مشتریان حفظ کرده/اتحادیه آجیل و خشکبار استان اصفهان در این شرایط کرونایی از ما حمایت کند/ سوغات اصفهان گز، آجیل و پولکی است

خبرایران : مدیر فروشگاه آجیل فدک در اصفهان گفت : با توجه به شرایطی که همه کشور درگیران است، امیدوارم اتحادیه آجیل و خشکبار استان اصفهان در این شرایط کرونایی ازصنف ما حمایت کند.
 آجیل فدک کیفیت محصولات را برای مشتریان حفظ کرده/اتحادیه آجیل و خشکبار استان اصفهان در این شرایط کرونایی از ما حمایت کند/ سوغات اصفهان گز، آجیل و پولکی است

امید کریمی مدیر فروشگاه آجیل فدک  درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت:  آجیل فدک با دو شعبه معتبر در اصفهان بهترین و با کیفیترین آجیل را دراستان اصفهان عرضه می کند.
وی با اشاره به اینکه سوغات اصفهان گز، آجیل و پولکی است، تصریح کرد: بهترین کیفیت گزاصفهان از قبیل کرمانی ، معراج و مظفری را ما در فروشگاه آجیل فدک عرضه می کنیم ، هرچند متاسفانه در شرایط کرونایی قرار داریم و اکثر کسب و کارها دچار افت شده ، اما ما کیفیت محصولات مان را برای مشتریان خودمان حفظ کردیم.

کریمی عنوان داشت :  با توجه به شرایطی که همه کشور درگیران است، امیدوارم اتحادیه آجیل و خشکبار استان اصفهان در این شرایط کرونایی ازصنف ما حمایت کند.

وی ادامه داد: قیمت ارز به دلیل این که محصولات شرکت فدک به کشورهای عربی صادر می شود قیمت بالا می برد، اما به دلیل قدرت مردم در داخل نسبت به کشورهای عربی با قیمت ارزانتری تحویل داده مشتریان داده می شود.

کریمی تاکید کرد: محصولات ما قابلیت ارسال به تمام نقاط کشورمان را داراست و هزینه ارسال بار برای دسترسی آسان مشتریان بر عهده خود شرکت آجیل فدک است.

 

آجیل فدک ؛

شعبه 1 : خیابان بزرگمهر، خیابان 22 بهمن، روبه روی هتل ماهان

تلفن تماس:  32644515

شعبه 2 : خیابان جابرانصاری، روبه روی پارک بهشت

 تلفن 34422495

شماره همراه مدیریت :

امید کریمی ۰۹۱۳۳۲۹۵۶۳۳

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب