امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49468 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ثبت غیر حضوری اعتراض به راي كميسيون ماده 100 در منطقه 15

خبرایران : معاون شهرسازي و معماري منطقه15 از امكان ثبت غیرحضوری درخواست اعتراض به راي صادره كميسيون ماده صد به منظور رفاه و سلامت شهروندان خبر داد.
ثبت غیر حضوری اعتراض به راي كميسيون ماده 100 در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهدی صفدري با اعلام این خبر گفت:  این اقدام با هدف  پيشگيري از گسترش و تقليل خطرات احتمالي بيماري كرونا و رفاه و سلامت شهروندان به اجرا درآمده است.

او با اشاره به اینکه شهروندان از زمان ابلاغ رای به مدت 10 روز فرصت اعتراض به رای ماده 100 را دارند گفت: علاوه بر 5 دفتر خدمات الکترونیک سطح منطقه امکان ثبت از طريق كارتابل شهروندي مالكين(تهران من) نیز برای شهروندان فراهم شد.

صفدر اضافه کرد: مالكين محترم به منظور ثبت درخواست خود  در ابتدا و فقط براي يك بار  نسبت به ثبت تعهدنامه در دفاتر خدمات الكترونيك شهر اقدام کرده سپس امكان ثبت دفاعيه و اعتراض در كارتابل شهروندي ايشان به نشاني https://urban.tehran.ir فراهم مي باشد.

او در پایان افزود: راه اندازی سامانه ثبت درخواست نوسازی و تجمیع شهروندان به ابتکار دفتر توسعه نوسازی محله مظاهری، شوش و مطهری و پاسخ گویی تلفنی کارشناسان این حوزه به درخواستهای شهروندان از دیگر اقدامات به منظور مقابله با شیوع کرونا  و عدم مراجعه حضوری آنها از ابتدای آغاز بحران کرونا است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب