امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49390 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۴:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تبریک مدیرعامل و اعضای هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران به مناسبت هفته بانکداري اسلامي

خبرایران : دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل و اعضای هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران طي پيامي فرا رسيدن هفته بانکداري اسلامي را تبريك گفتند.
پیام تبریک مدیرعامل و اعضای هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران به مناسبت هفته بانکداري اسلامي

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در متن این پیام آمده است:

 تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا در دهم شهریور ۱۳۶۲ فصل جديدي در نظام بانکداري کشور عزيزمان ايران رقم زده است. قانون بانکداري بدون ربا، با تمركز بر حذف ربا نخستين گام اساسي را براي اصلاح نظام بانكي برداشته است.

اهمیت این مبانی به نحوی است که امروز در عرصه بين الملل نيز شاهد سوق يافتن و الگو برداري بسياري از کشورها به اين سمت و سو هستيم تا با استفاده از ظرفيت هاي عقود اسلامي، زمينه توسعه و تعالي عدالت اجتماعي در جهان فراگير گردد.

قدم نهادن در عرصه بانکداری اسلامی، علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد، قدم هایي محکم و استوار، بصيرتي دين مدار و پر عيار مي طلبد.

بی تردید تلاش های صورت گرفته توسط کارکنان شبکه بانکی و ديگر خدمتگزاران نظام اقتصادي كشور در زمينه پياده سازي الگوي بانكداري اسلامي شايسته قدرداني است.

با لطف و عنایات خداوند متعال، بانک قرض الحسنه مهرایران طی سال های فعاليت خود به عنوان پيشگام عرصه بانکداري اسلامي، با تلاش کارکنان تلاشگر و ساعي موفق به كسب افتخارات و دستاوردهاي درخشاني در عرصه خدمات رساني بهتر، تكريم مشتريان، نهادينه سازي فرهنگ مسئوليت پذيري اجتماعي، توسعه بانكداري الكترونيك، حمايت از اقشار ضعيف و كم برخوردار جامعه و نقش آفريني فعال و تاثيرگذار در عرصه اقتصادي كشور با ايجاد تقاضا و حمايت از توليد كالاي داخلي شده است.

امروز، بانک قرض الحسنه مهرایران با کمک و سعی و تلاش تمامی سهامداران، مشتریان و کاركنان جايگاه خود در نظام بانكي كشور را به دست آورده و عملكرد بسيار شايسته و مطلوبي در حوزه هاي مختلف بانكي و خدمت به ملت شريف ايران ارائه داده است.

تلاش برای توانمندسازی نیازمندان جامعه از طریق پرداخت تسهيلات قرض الحسنه با هدف بهبود معيشت، تامين مايحتاج ضروري، مقابله با آسيب هاي اجتماعي و ايجاد رونق اقتصادي از جمله برنامه هاي ترسيمي بانک در اين سال ها بوده است که همکارانمان با اهتمام جدي در اين مسير، گام هاي موثري برداشته اند.

در این راستا، بانک قرض الحسنه مهرایران به پشتوانه همت کارکنان خدوم و تلاشگر خود تاکنون نزدیك به ۸ میليون فقره تسهيلات قرض الحسنه به مبلغ بالغ بر ۶۹۵ هزار ميليارد ريال پرداخت كرده است.

اینجانب و اعضای محترم هیات مدیره، به عنوان عضوي از خانواده بزرگ کارکنان سخت کوش بانک قرض الحسنه مهر ايران، مراتب قدرداني و سپاس خود را نسبت به مشتريان و سهامداران ارزشمند بانك ابراز داشته و اين هفته را به تمامي همكاران شبكه بانكي كشور تبريك عرض مي كنيم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب