امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4931 تاریخ انتشار: جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رئال باز هم کهکشاني شد؛

گرانترين خط حمله تاريخ در رئال مادريد

رئال مادريد با خريد خامس رودريگس، 226 ميليون پوند صرف خريد سه مهاجم کرده است تا بار ديگر سياست‌هاي کهکشاني پرس در اين تيم آغاز شده باشد.
گرانترين خط حمله تاريخ در رئال مادريد

به گزارش خبرایران، رئال مادريد موفق شد با 63 ميليون پوند خامس رودريگس را به جمع نفرات خود اضافه کند تا خط حمله اين تيم با 226 ميليون پوند، گران‌قيمت‌ترين خط حمله تاريخ فوتبال جهان باشد به طوري که ترکيب 11 نفره تيم چلسي تنها 190 ميليون پوند هزينه در بر داشته اما تنها سه مهاجم رئال مادريد 226 ميليون پوند براي فلورينتو پرس خرج داشته است.

روزنامه ميرر انگليس با اشاره به خريدهاي گرانقيمت باشگاه رئال مادريد نوشت: سياست‌هاي کهکشاني فلورنتينو پرس مجددا در اين تيم مادريدي آغاز شده است. رئال که مدت‌ها خريدهاي گران قيمت نداشت فصل گذشته گرت بيل را با مبلغ 86 ميليون پوند به خدمت گرفت تا اين بازيکن به گران قيمت‌ترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان تبديل شود. آن‌ها در اين فصل نيز بيکار نبودند و خامس رودريگس را با 63 ميليون پوند به خط حمله خود اضافه کردند تا اين بازيکن کلمبيايي پس از بيل و رونالدو سومين خريد گرانقيمت تاريخ باشگاه رئال مادريد باشد.

 

10 نقل و انتقال گران قيمت تاريخ باشگاه رئال مادريد به شرح زير است.

 

1- گرت بيل، 86 ميليون پوند

2- کريستيانو رونالدو، 80 ميليون پوند

3- خامس رودريگس، 60 ميليون پوند

4- کاکا، 56 ميليون پوند

5- زين‌الدين زيدان، 45 ميليون پوند

6- لوئيس فيگو، 37 ميليون پوند

7- رونالدو، 34 ميليون پوند

8- کريم بنزما، 30 ميليون پوند

9- ژابي آلونسو، 30 ميليون پوند

10- لوکا مودريچ، 30 ميليون پوند

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب