امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49301 تاریخ انتشار: جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هادی غرقابی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

عسل باریج فیروزکوه در تقویت بدن انسان تاثیرات فراوانی دارد/ عسل برای درمان کرونا و تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است

خبرایران: مدیربرند عسل باریج فیروزکوه گفت: برای درمان کرونا هر چیزی که سیستم ایمنی بدن را تقویت کند چاره ساز و مفید است از نیش زنبور وعسل گرفته تا ژل رویال رفع استرس وموارد دیگر همه مفید هستند.
عسل باریج فیروزکوه در تقویت بدن انسان تاثیرات فراوانی دارد/ عسل برای درمان کرونا و تقویت سیستم ایمنی بدن  مفید است

هادی غرقابی مدیر برند عسل باریج فیروزکوه کشورمان درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: عسل باریج فیروزکوه در انواع مختلف عسل مرکبات ، آویشن یونجه ، چهل گیاه کوهی گون، گرده گل ، ژل رویال وطبیعی بوده و دارای خاصیت فراوان برای انسان است.

وی تصریح کرد: همه عسل های ما طبیعی وتولید زنبوراست ودست ساز وصنعتی نیست . به دلیل وجود آنزیم دیاستاز ترشح شده از زنبور دارای خاص زیادی است و در تقویت بدن انسان تاثیرات فراوانی دارد.

غرقابی خاطرنشان کرد : همه عسل های زنبوری به خاطر انزیمی که زنبور درعسل ترشح می کند ،مفید هستند. نشانه وجود آنزیم در عسل رس بستن به معنی جامد شدن است ونشانه طبیعی بدن آن است و اگر این رسوب عسل نرم ولطیف مانند کره باشد ، دارای لطافت باشد آن عسل بی شکر وخالص است.

وی ادامه داد:  اگر کمی ذرات درشت تر در آن رسوب احساس کنیم نشانه دانه های متبلور شده شکر است و خاصیت این آنزیم در بدن بسیار زیاد که یکی ازآنها تقویت عمومی بدن است. همچنین خواص گیاهان مختلف درعسل به این شرایط اضافه می شوند درمصرف عمومی عسل چهل گیاه و در موارد خاص عسل تک گل برای درمان خاص توصیه می شود.

مدیر برند عسل باریج فیروزکوه ابرازداشت:  برای درمان کرونا هر چیزی که سیستم ایمنی بدن را تقویت کند چاره ساز و مفید است از نیش زنبور وعسل گرفته تا ژل رویال رفع استرس وموارد دیگر همه مفید هستند.

وی افزود: ژل رویال عبارت است از ماده ایی که رنگ آن از غده فک زنبور که به عنوان غذای اصلی ملکه مورد استفاده قرار می گیرد وگرمی حدود ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان ودر برخی نقاط متغیر است، از نشانه های ایرانی بودن واصیل بودن ژل رویال وگرده گل این است که نرخ ارز هیچ اثری ندارد و فقط متناسب با نرخ تورم تغییر می کند.

غرقابی درپایان سخنان خود گفت: کلیه سفارشات برای برند عسل باریج فیروزکوه تلفنی پذیرفته می شود حتی در تهران وشهریار و نقاط دیگر کشور پذیرفته می شود.

شماره تماس :

۰۹۱۲۶۱۴۲۶۶۴

۰۲۱۷۶۴۴۶۹۳۹

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب