امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49268 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه در بازدید از محله شهید کاظمی خبر داد:

تعریض خیابان سید احمد خمینی در ناحیه سه منطقه 19

خبرایران : شهردار منطقه 19 از تعریض خیابان سید احمد خمینی با طرح در کمیسیون ماده 7 و رفع معارض خبر داد.
تعریض خیابان سید احمد خمینی در ناحیه سه منطقه 19
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی در بازدید میدانی از محله شهید کاظمی که در راستای طرح توسعه محلات منطقه با همراهی معاونین، مدیران شهرداری و شورایاران این محله صورت گرفت، افزود: این طرح پس از کسب مجوز های قانونی و طرح در کمیسیون ماده 7 ، در راستای تعریض این معبر و تردد روان خودروها اجرا می شود.
او طی این بازدید به خیابان خلازیر شمالی رفت و خواستار دعوت از کسبه برای مشارکت و همکاری در اجرای عملیات آسفالت این خیابان شد. همچنین با گذر از تقاطع خلازیر و شقایق بر امکان سنجی ایجاد میدان در این معبر تأکید کرد.
توکلی با اشاره به تملک ساختمان واقع در ابتدای خیابان سید احمد خمینی گفت:  تملک این ساختمان با هدف احداث فضای سبز در این محدوده صورت می گیرد و در همین راستا نیز بررسی مدارک و مستندات مربوطه و ارائه آن ها از سوی معاونت شهرسازی به اداره املاک منطقه ضرورت دارد. 
شهردار منطقه همچنین طی نشستی که پس از این بازدید برگزار شد، وجود شورایاری ها را فرصتی مغتنم برای خدمت رسانی عنوان و بر تدبیر، مدیریت و صرف انرژی مضاعف در اجرای  امور تأکید کرد.
براساس این گزارش کاهش نازیبایی های بصری ورودی کوچه جوکار و آسفالت این کوچه، رسیدگی به وضعیت نگهداشت کوچه فاطمه الزهرا (س)، جمع آوری میله های انتهای خیابان عیسی بیگلو، بازگشایی کوچه های مسدود شده منتهی به خیابان شبنم، پاکسازی نهرهای انتهای خیابان طالقانی، بازگشایی مسیر نهر مقابل ساختمان نیمه کار خیابان سید احمد خمینی و لکه گیری خیابان خلازیر جنوبی از دیگر موارد مورد تأکید در این بازدید بود.
ضمن اینکه طی این بازدید مقرر شد معاونت اجتماعی منطقه نسبت به احصاء مشکلات سراهای محلات و نیز بررسی وضعیت برق و تأسیسات سرای محله شهید کاظمی در راستای افزایش رضایت شهروندان محله اقدام کند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب