امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49222 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۳:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برج فناوری بنتک در ناحیه نواوری شریف افتتاح شد

خبرایران : برج فناوری بنتک به عنوان  نخستین برج فناوری بخش خصوصی  مستقردر ناحیه نوآوری شریف با حضور معاون علم و فناوری ریاست جمهوری ، عضو شورای شهر تهران شهردار تهران، شهردار منطقه2  افتتاح شد
برج فناوری بنتک در ناحیه نواوری شریف افتتاح شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه2،  سورنا ستاری،معاون علم و فناوری ریاست جمهوری دراین مراسم با اشاره به اینکه  ناحیه نواوری شریف گامی در جهت اقتصاد دانش بنیان است گفت:   تحقق ناحیه نوآوری شریف فقط به دانشگاه وابسته نیست و به یک هماهنگی بین سازمانی منسجم نیازمند است که یکی از مهمترین سازمان‌های مربوط به آن،  شهرداری تهران و معاونت علم و فناوری ریاست چمهوری است که خوشبختانه با حمایت های ارزشمند مدیریت شهری این طرح با  پیشرفت  مناسب در حال اجرا است.
 وی از افتتاح  برج دوم فناوری در آینده نزدیک خبردادو گفت: این برج های فناوری بستری برای  توسعه کسب و کارها ی نوین 
 و همچنین توسعه اقتصاد دانش ینیان است .
ستاری در ادامه با تقدیر از همراهی شهرداری منطقه 2 در احداث نخستین ناحیه نواوری کشور در محدوده دانشگاه شریف   افزود:  ناحیه نواوری شریف در فضایی به مساحت 2500 هکتار در حال احداث است 
به گفته معاون علم و فناوری ریاست جمهوری  احداث ناحیه نواوری شریف   به عنوان الگو درسایر دانشگاه ها نیز مورد توجه قرار گرفته است.
 ارائه لایحه برنامه های حمایتی از هوشمند سازی   به شورای شهر
پیروز حناچی ،شهردار تهران با  اشاره به اینکه شهر هوشمند محور اصلی  برنامه 5 ساله سوم شهری است گفت:  در تهران نوآور شهرداری به دنبال آن است که در راستای هدایت جریان نواوری موانع موجود در کسب و کارهای نواورانه را برطرف و کاهش  دهد.
وی افزود: نیل به این هدف مستلزم بسیج تمامی ظرفیت های شهر  و همچنین  الگوبرداری از تجارب موفق جهانی  است.
حناچی افزود:  شهرداری تهران لایحه ای را  در راستای برنامه های حمایتی هوشمند سازی  ،هدایت و حمایت از زیست بوم های نوآورانه تهیه وبه عنوان سند راهبردی جهت تصویب   به شورای شهر ارائه کرده است . 
 شهردار تهران افزود: استقرار مراکز فناوری ،اجرای طرح های حمایتی از استارتاپ ها  و تبدیل کسب و کارهای نوآورانه به کالاهای شهری و... از جمله محورهای این لایحه است
رسول کشت پور،  شهردار منطقه  نیز 2در  این مراسم  با اشاره به اینکه ناحیه نواوری شریف بستری برای توسعه اقتصاد ملی  است گفت: ناحیه نواوری  فرصتی ارزشمند برای هدایت ایده های خلاق و فعالان درحوزه فناوری و نواوری جهت ایجاد کسب و کارهای نوین و توسعه اقتصاد ملی است.
شهردار منطقه2 از آمادگی مدیریت شهری برای حمایت از استار تاپ ها و فناوری های نوین گفت:  ما معتقد هستیم که  در عصر کنونی برای توسعه اقتصادی و همچنین توسعه شهر ،  بهره مندی از فناوری نوین  و ایده های استارتاپی  مناسبت ترین راه حل است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب