امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49188 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

استفاده آسان از Amazon Alexa در تلویزیون‌های هوشمند مجهز به webOS سایر برندها

خبرایران : Alexa قابلیت‌های کاربرپسند و کنترل صوتی یکپارچه از طریق Magic Remote ال‌جی را ارائه می‌کند.
استفاده آسان از Amazon Alexa در تلویزیون‌های هوشمند مجهز به webOS سایر برندها

برای اولین بار Alexa Amazon، دستیار صوتی هوشمند، به طیف گسترده‌ای از تلویزیون‌ها با برندهای گوناگون که از webOS، پلتفرم تلویزیونی اختصاصی ال‌جی الکترونیکس بهره می‌برند، افزوده خواهد شد. برندهای تلویزیونی همچون Advance، Blaupunkt، Eko، JSW، Manta، Polaroid, RCA, Seiki و Skytech و تولید‌کنندگان اصلی همچون Ayonz، Dualshine، Konka, Silicon Player, Skyworth و Xianyou به همراه بسیاری دیگر به‌زودی می‌توانند روی تلویزیون‌های هوشمند مجهز به webOS و از طریق Magic Remote این قابلیت را ارائه نمایند تا مشتریان بیشتری بتوانند از توانمندی‌های تشخیص صدای هوشمند Alexa استفاده کنند.

تکنولوژی‌های اختصاصی ThinQ AI و تشخیص صدای ال‌جی به دارندگان تلویزیون‌های مجهز به سیستم‌عامل webOS این امکان را می‌دهند تا برای انجام کارها یا کسب اطلاعات موردنیاز به‌سادگی با Magic Remote پیشرفته صحبت کنند. LG Magic Remote علاوه بر قابلیت اشاره و کلیک خود، امکان تشخیص و اتصال خودکار دستگاه‌های ست‌آپ باکس و دیگر ابزارهای سازگار همچون ساندبارها را به شکلی بسیار قابل‌درک فراهم می‌آورد.

به‌سادگی با فشردن طولانی دکمه Amazon Prime Video و صحبت کردن با Magic Remote، سطح کاملاً جدیدی از آسایش و راحتی فراهم می‌شود و صاحبان تلویزیون مجهز به webOS قادر خواهند بود تا میزان صدای تلویزیون را تنظیم کرده، کانال را عوض کنند، موسیقی پخش کنند، اخبار را بخوانند، خانه هوشمند را کنترل کنند و بسیاری کارهای دیگر را تنها با کنترل صوتی انجام دهند. برای مثال به‌سادگی کافی است به کنترل خود بگویید Alexa, open YouTube یا اینکه Alexa, suggest comedy movies تا آلکسا بلافاصله پاسخ دهد و گزینه‌های موردنظر را برای لذت فرد روی تلویزیون به نمایش بگذارد.

Jung Sung-hyun مدیر بخش خدمات محتوایی شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی می‌گوید: «افزودن Alexa به لیست بلندبالای امکانات و قابلیت‌های webOS، باعث بهبود تجربه کاربری شده و ارزش اکوسیستم تلویزیون هوشمند در حال رشد ما را افزایش می‌دهد. گردآوری قابلیت‌های Alexa با سهولت کاربری webOS روی برندهای تلویزیونی یک بازی برد-برد برای برندهای تلویزیون، مصرف‌کنندگان و توسعه‌دهندگان است.»

از ابتدای سه ماهه سوم سال جاری قابلیت کار با Alexa به شکل آنلاین در آپدیت‌های بعدی در آمریکای شمالی و به دنبال آن دیگر مناطق از جمله اروپا و آسیا ارائه خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب