امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49047 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نشانگرهای موقعیت مکانی و راهنمای مسیردر کوهستان نصب شد

خبرایران : تابلوهای نشان دهنده موقعیت مکانی و راهنمای مسیرهای کوهنوردی کوهستان در راستای هدایت گردشگران، شناساندن مکان پناهگاه های امدادی و افزایش ضریب ایمنی کوهنوردان و گردشگران در مسیرهای کوهنوردی کوهستان، در شمال تهران نصب و مقاوم سازی شد.
نشانگرهای موقعیت مکانی و راهنمای مسیردر کوهستان نصب شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید مصطفی آقا میر مدیر ناحیه کوهستان با اشاره به نیاز کوهنوردان  و گردشگران به اطلاع یافتن از موقعیت مکانی خود به هنگام کوهنوردی و پیاده روی در کوهستان اظهار داشت: نصب تابلوهای نشان دهنده موقعیت مکانی به صورت محدود در سال های گذشته انجام گرفته بود و امسال این تابلوها با ابعاد مشخص و یکسان مجدد طراحی و در طول مسیرهای کوهنوردی کوهستان نصب شد.
وی گفت: این تابلوها شامل اطلاعات موقعیت مکانی کوهپیمایان شامل مسافت از ابتدا تا انتهای مسیرهای کوهنوردی، ارتفاع از سطح شهر، کروکی مسیر، هدایت مسیر تا پناهگاه های کوهستانی و پیام های شهروندی است.
آقامیر در ادامه تصریح کرد: با نصب این تابلوها علاوه بر راهنمایی کوهنوردان و گردشگران و تسهیل دسترسی به مکان های مورد نظرشان، در صورت بروز هرگونه سانحه افراد می توانند با استفاده از اطلاعات این تابلوها موقعیت دقیق مکان خود را به گروه های امداد رسان اعلام  و همچنین مکان دقیق مشکلات موجود در طول مسیر را به مسئولین شهری گزارش نمایند.
رییس ناحیه کوهستان در پایان تصريح کرد: کوهنوردی ايمن و مناسب نيازمند اطلاعات هدايت کننده صحيح و روشن است که به وسيله تابلو ها و علائم راهنما به کوهنوردان و گردشگران منتقل مي شود

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب