امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49017 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علی هروی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هدف شرکت توسعه تجارت هرو کیفیت و قیمت مناسب و عرضه سریع محصولات است/ تولید کنندگان امروز به شدت درگیر نوسانات دلار و واردات مواد اولیه هستند/ دولت برای اشتغال آفرینی مطلوب تر از تولید کنندگان حمایت کند

خبرایران : مدیرعامل شرکت توسعه تجارت هرو گفت: اکثر تولید کنندگان امروزدرگیرواردات مواد اولیه هستند و نوسانات دلارحسابی همه را کلافه کرده ، تاجایی که متاسفانه نوسانات دلار بیشتربه زیان مصرف کننده شده است.
هدف شرکت توسعه تجارت هرو کیفیت و قیمت مناسب و عرضه سریع محصولات است/ تولید کنندگان امروز به شدت درگیر نوسانات دلار و واردات مواد اولیه هستند/ دولت برای اشتغال آفرینی مطلوب تر از تولید کنندگان حمایت کند

علی هروی مدیرعامل شرکت توسعه تجارت هرو (اندیشه مدیران) درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: فعالیت خود را از سال 1384 به عنوان تامین و توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی شروع کردیم. ما ابتدا وارد کننده بودیم و با گذشت زمان که شرایط جامعه به لحاظ فعالیت اقتصادی سخت ترشد و رو به سمت تولید آوردیم

وی تصریح کرد: مجموعه ما به منظور تامین و توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی تاسیس و شروع به کار کرد. مهمترین هدف این مجموعه تامین کالاهای با کیفیت و دارای قیمت مناسب و عرضه سریع کالا بود. برند ما از سال 1394 به ثبت رسید ، اما   شروع به کار ما از سال 1398 با برند های کر پلاس را شروع کردیم.

هروی خاطرنشان کرد: محصولات ما شامل «کرم آبرسان و ضد پیری دست و صورت حاوی روغن ماکادمیا تیوب 50 ml » ، «کرم آبرسان و احیاکننده دست و صورت حاوی روغن آرگان تیوب 50 ml »، «کرم ترمیم کننده و مغذی دست و صورت حاوی روغن شترمرغ تیوب 50 ml  » و « کرم احیا کننده و کلاژن ساز دست و صورت حاوی روغن هسته انگور تیوب 50 ml » است که امروز دربازار مواد آرایشی و بهداشتی با کیفیت بالا وجود دارد.

وی تاکید کرد: ما محصولات را درسطح کشور توزیع کردیم و مشتری یک هفته محصول را استفاده کرده و اثر بخشی آن را به می بینیم. درواقع ما بازخورد وکیفیت محصولات را از مردم نظرسنجی کردیم و امروزشرکت توسعه تجارت هرو (اندیشه مدیران) به عنوان تولید کننده ، وارد کننده و توزیع کننده محصولات آرایشی و بهداشتی  درکشور پله به پله جلوتر آمده و محصولات مفید خود را اثربخشی بالاتولید کرده است.

هروی در خصوص مشکلات مواد اولیه هم ابرازداشت :  اکثر تولید کنندگان امروزدرگیرواردات مواد اولیه هستند و نوسانات دلارحسابی همه ا کلافه کرده است. متاسفانه نوسانات دلار بیشتر به زیان مصرف کننده شده است. متاسفانه از تیرماه  امسال به دلیل شدت این نوسانات ما مجبور شدیم 25 درصد قیمت محصولات را افزایش دهیم. چرا که کمبود مواد اولیه داشته ایم و چاره ای نبوده و باید مواد اولیه و اسانس تهیه می کردیم.

وی اافه کرد: برای توسعه شرکت از طرف هیچ ارگان ، نهاد و وزارتخانه ای از ما حمایت نشده و بیشتر دربحث صدور مجوز از ما حمایت شده است. توقع ما از دولت این است که از ما حمایت کند. جامعه ما جوانان بیکار زیاد دارد و اگر از واحدهای تولید حمایت شود به نظرم بیکاری ریشه کن می شود. اما امروز این حمایت ها نیست واگر شرکتی شروع به کار می کند ، بیمه ها ومالیات و ... چوب لایه چرخ ما می گذارند. تولید من وقتی بیشتر شود صادارات هم  افزایش یافته و اشتغال زایی می کنیم و جوانان بیشتر سر کار می آیند و فضای کار بشتری باز می شود .

هروی در پایان سخنان خود گفت: بسیاری از صادرکنندگان ما در مقوله صادرات اطلاعات ضعیفی دارند . که این به صادرات آسیب وارد می کند. به نظرم اتاق بازرگانی می تواند با برگزاری کلاس های آموزسی برای تولید کنندگان به رشد دانش صادرکنندگان ما کمک کند وباعث رونق دراین بخش شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب