امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48996 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محمدرضا دشتی اعلام کرد؛

سبز شدن محور عقدا تا اردکان با حمایت شرکت معدنی چادرملو

خبرایران : نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: با حمایت شرکت صنعتی معدنی چادرملو محور عقدا تا اردکان سبز می‌شود.
سبز شدن محور عقدا تا اردکان با حمایت شرکت معدنی چادرملو
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی چادرملو،محمد رضا دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به حساسیت‌های زیست محیطی در شهرستان اردکان، کارگروه محیط زیست متشکل از کارشناسان، NGO‌ها و افراد دلسوز تشکیل شده و این کارگروه مسائل زیست محیطی را رصد و گزارش‌های کارشناسانه خود را برای بررسی و چاره اندیشی اعلام می‌کند.
 
او افزود: یکی از مهمترین تصمیمات اخذ شده در این کارگروه بررسی و ارزیابی مجدد آلاینده‌ها در شهرستان اردکان است تا در این خصوص چاره اندیشی به عمل آید.
 
دشتی ادامه داد: شرکت صنعتی معدنی چادرملو نسبت به مسائل زیست محیطی حساسیت لازم را دارد و برای انجام مسولیت‌های اجتماعی در قبال مردم اردکان آمادگی دارد.
 
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت صنعتی معدنی چادرملو برای کنترل مسائل زیست محیطی از ابتدای جاده عقدا تا اردکان را درختکاری می‌کند و نسبت به ایجاد فضای سبز در این محدوده متعهد شده است.
 
دشتی بیان کرد: برخی صنایع بزرگ در شهرستان اردکان علاوه بر اشتغالزایی در خصوص رعایت مسائل زیست محیطی و انجام مسئولیت‌های اجتماعی عملکرد خوبی دارند.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب