امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48973 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۳:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسب عید سعید غدیر خم انجام شد؛

اهدای نزدیک به یک و نیم تن برنج به خانواده های نیازمند در کرمانشاه توسط افق کوروش

خبرایران : شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به مناسبت عید سعید غدیر خم ۱۴۶ بسته ۱۰ کیلیویی برنج را از طریق بنیاد خیریه نیک بنیادان مهرگان به خانواده های نیازمند استان کرمانشاه اهداء کرد.
اهدای نزدیک به یک و نیم تن برنج به خانواده های نیازمند در کرمانشاه توسط افق کوروش

به گزارش خبرایران، بنابراعلام روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، این شرکت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و کمک به تامین معیشت خانواده‌های نیازمند، نزدیک به یک تن و نیم برنج از طریق معاونت منطقه ۱۵ در استان کرمانشاه به خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت تحت پوشش بنیاد خیریه نیک بنیادان مهرگان این استان اهداء کرده است.  

اهداء  یکصد و ۴۶ بسته ۱۰ کیلویی برنج به نیازمندان استان کرمانشاه توسط شرکت زنجیره ای افق کوروش که به مناسبت عیدغدیر انجام شد در ادامه فعالیت‌های این شرکت جهت تأمین بخشی از ارزاق اساسی خانواده‌های نیازمند کشور بویژه از زمان شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است.

پیش از این نیز معاونت افق کوروش در استان کرمانشاه از طریق بنیاد خیریه نیک بنیادان مهرگان که در زمینه کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت و فراهم نمودن شرایط تحصیل کودکان نیازمند فعالیت می‌کند فعالیت‌های مشابهی را به انجام رسانده است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب