امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48878 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حسن مونسان اعلام کرد؛

باید سهم شایسته بانک ملی ایران را با تغییر استراتژی های فکری از بازار کسب کنیم

خبرایران : جلسه هم اندیشی روسای ادارات امور شعب تهران، استانها و شعب مستقل بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.
باید سهم شایسته بانک ملی ایران را با تغییر استراتژی های فکری از بازار کسب کنیم
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملی ایران: حسن مونسان معاون امورشعب بانک در جلسه ای که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران، فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور و همچنین روسای ادارات امور شعب تهران ، شهرستان ها و شعب مستقل برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت:
موفقیت هر سازمانی به مدیران و تصمیمات آن ها بستگی دارد. اگر مدیران خوب و منطقی تصمیم بگیرند آن سازمان به سوی موفقیت گام خواهد برداشت و هرجایی که خلاء و نارسایی وجود داشته باشد آن را باید ریشه یابی و به رفع آن بپردازیم.
وی افزود: البته نگاه ها در همه حال نگاه تقویتی است و در صدد این هستیم که بتوانیم نیروهای خوب، آگاه و موفق تربیت کنیم که در نهایت به موفقیت سازمان منجر خواهد شد و اگر ما دانش، آگاهی و اطلاعات مفید داشته باشیم در تصمیم گیری و عملکردمان تاثیر بسزایی خواهد داشت.
مونسان ادامه داد: تمام دغدغه امروز مدیریت کلان بانک این است که ترازنامه ای ارائه دهند که نتیجه آن مثبت باشد. ما تا زمانی که سازمان خود را قوی نکنیم نمی توانیم به اقتصاد مملکت کمک کنیم و باید توجه داشته باشیم چشم امید بسیاری به قوی بودن بانک ما دوخته شده است.
معاون امور شعب بانک افزود: ما باید نگاهی ملی داشته باشیم و همه جانبه و موثر عمل کنیم تا بتوانیم در سال جهش تولید به اقتصاد و تولید مملکت کمک موثر نمائیم.
وی با بیان اینکه برند بانک ملی ایران برند جهانی است اظهار داشت: ما باید روز به روز بر غنای آن بیافزاییم و براین اساس انتظارات از ما بسیار بالاست و به همین منظور ما نیز باید متناسب با انتظارات عمومی خود را تقویت کنیم و بتوانیم این انتظارات به حق را برآورده کنیم.
مونسان ادامه داد: ما نباید محدود به مرزهای جغرافیایی باشیم ، باید استراتژی های فکری خود را تغییر دهیم و به سوی استراتژی سود و سودآوری و همچنین درآمدهای غیر مشایی حرکت کنیم و سهم شایسته خود را از بازار کسب کنیم و این میسر نمی شود مگر با تلاش و در واقع ایثار و جانفشانی مدیران و به دنبال آن ها تمامی همکاران .
معاون امور شعب بانک همچنین اظهار داشت: برگزاری جلسات مفید و موثر از سوی مدیران امور و با شرکت همکاران خلاق، بسیار سودمند و اثرگذار است و امروز ما نباید خود را در اتاق های شیشه ای محصور کنیم و به دنبال این باشیم که مشتری به سراغ ما بیاید، بلکه باید در بازار هدف و در میدان به صورت عملی حضور داشته باشیم و باید با عملکردمان مشتری را به سوی خود جذب کنیم و در واقع بدون برنامه نمی¬توانیم جهش داشته باشیم و توجه داشته باشیم که افزایش سهم بازار بسیار برای ما مهم و حائز اهمیت است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به بخش IT را بسیار مهم خواند و گفت ما باید از این ظرفیت استفاده کنیم و تا آنجا که می توانیم مشتریان خود را تشویق به استفاده از ابزارهای الکترونیکی کنیم.
مونسان در پایان گفت: اگر ما تمام رفتارها و فرآیندهای خود را حرفه ای کنیم می توانیم به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کنیم.
در این جلسه مدیران امور نیز طی سخنانی به بیان دیدگاه های خود پرداختند و اظهار امیدوراری کردند که با راهنمایی های مسئولان بانک به سمت کسب هرچه بیشتر سهم بازار پیش برویم و با حمایت های مدیران ارشد بانک نشاط و هماهنگی در بدنه بانک بیش از پیش به وجود آید و مجموعه بانک به سوی تحقق هرچه بیشتر اهداف والای بانک حرکت نماید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب