امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48839 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نشست هم اندیشی مدیرعامل با نمایندگان استان تهران بیمه ما

خبرایران : با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه "ما"، نشست هم اندیشی و جلسه پرسش و پاسخ معاون شبکه فروش و توسعه بازار و مدیر امور نمایندگان، کارگزاران و شعب با نمایندگان استان تهران برگزار شد.
نشست هم اندیشی مدیرعامل با نمایندگان استان تهران بیمه ما

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه ما ، در این مراسم که به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شبکه فروش با حضور نمایندگان پرفروش استان برگزار شد، جلسه پرسش و پاسخ  با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی انجام شد.

در ابتدای این مراسم، حجت بهاری فر مدیرعامل به ایراد سخنانی در خصوص فعالیت های بیمه "ما" در چهار ماه ابتدایی سال 1399 که در راستای تحقق اهداف و خدمات رسانی هرچه مؤثرتر به بیمه گذاران انجام شده است، پرداخت و بر لزوم برگزاری کارگاه های آموزشی بیشتر و با کیفیت تر و مدیریت دانش و انتقال تجربیات نمایندگان به یکدیگر تاکید کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیشبرد اهداف تبیین شده، منوط به افزایش هرچه بیشتر  تعاملات شبکه فروش با مدیران فنی و ستادی و کاهش حجم کار شبکه فروش است که این موضوع با تفویض اختیار به نمایندگان باسابقه امکان پذیر خواهد بود.

بهاری فر علیرغم گسترش موج دوم ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی بوجود آمده برای هموطنان، افرایش فروش بیمه "ما" در چهار ماه ابتدایی سال 99 را ناشی از توانمندی و پتانسیل بالای شبکه فروش دانست و گفت: کاهش دغدغه پرسنل و شبکه فروش علی الخصوص در این ایام بسیار حائز اهمیت است تا بتوانیم با حفظ فاصله اجتماعی و برگزاری جلسات غیرحضوری و برخط، موفقیت های سال گذشته را تکرار کنیم.

معاون شبکه فروش و توسعه بازار  در این مراسم ضمن تاکید بر  نقش نمایندگان شبکه فروش در عملکرد یک شرکت خدماتی گفت: در برنامه راهبردی شرکت، توجه ویژه و خاصی به شبکه فروش و نقش نمایندگان در کیفیت عملکرد شده است. به همین منظور و در راستای ارتقای کیفیت شبکه فروش ، افزایش دانش و مهارت نمایندگان در بازاریابی و توانمندسازی آنها از لحاظ فنی در نظر گرفته شده است.

مدیر امور نمایندگان، کارگزاران و شعب بیمه "ما" در این مراسم به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعاتی همچون دغدغه ها و مشکلات نمایندگان، فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری، چگونگی بازاریابی رشته های بیمه ای، توجه بیشتر به فروش بیمه های خرد در مقایسه با بیمه های کلان و لزوم آموزش نمایندگان پرداخت.

گفتنی است در پایان طی مراسمی از تعدادی از نمایندگان پرفروش استان تهران در سال 99  به پاس تلاش ها و زحماتشان قدردانی شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب