امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48835 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور امیر محسنی مهرداد علی قارداشی صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران و فدراسیون تنیس روی میز/ ارائه آموزش های تنیس روی میز در بوستان های تهران

خبرایران : تفاهم نامه همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران و فدراسیون تنیس روی میز امضا و بر اساس آن مقرر شد اقداماتی در حوزه ارائه اموزش های لازم در همگانی شدن ورزش تنیس روی میز صورت گیرد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران و فدراسیون تنیس روی میز/ ارائه آموزش های تنیس روی میز در بوستان های تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، "مهرداد علی قارداشی" رئیس فدراسیون "تنیس روی میز" در مراسم انعقاد تفاهم نامه با این فدراسیون با بیان اینکه به دلیل وجود تحریم ها هزینه کرد برای ما بسیار مشکل شده است، گفت: باید بودجه را مدیریت کنیم اما با تمامی این مشکلات بسیار علاقمند هستیم با سازمان ورزش همکاری تنگاتنگی داشته باشیم.

 وی با اشاره به اینکه موضوع آموزش فدراسیون "تنیس روی میز" با ایستگاه های ورزشی شهر تهران در دستور کار قرار خواهد گرفت، افزود: "تنیس روی میز" جز 51 رسته ورزشی است که می توانیم این ورزش مفرح را با همکاری سازمان ورزش در تمامی پایتخت و بوستان های شهر تهران دایر کنیم. 

"امیر محسنی"، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در مراسم انعقاد این تفاهم نامه با بیان اینکه با تمامی فدراسیون های ورزشی ارتباط منسجمی داریم، گفت: از سال 97، یک میلیون نوجوان و جوان تهرانی در لیگ محلات در 80 رشته ورزشی شرکت کرده اند که در این بین 51 فدراسیون و هیات ورزشی توانستند، افرادی را برای تیم های پایه انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه قهرمانانی همانند علیرضا دبیر و هادی ساعی نیز از مسابقات محلات وارد لیگ های برتر کشور شدند، افزود: فدراسیون "تنیس روی میز" می تواند بدون هزینه کرد، ظرفیت شناسی مناسبی را در این زمینه داشته باشد تا بدین وسیله بتوانیم با همکاری یکدیگر، ورزشکاران آینده این مرز و بوم را بر روی سکوهای قهرمانی جای دهیم.

محسنی با  ارایه پیشنهاد برگزاری مسابقاتی با همکاری این فدراسیون ادامه داد: پیشنهاد می کنیم به مناسبت هفته تربیت بدنی در مهرماه سال جاری نسبت به برگزاری مسابقات "تنیس روی میز" در یک بوستان به صورت پایلوت  اقدام کنیم.

به گفته مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در حوزه غریق نجات فدراسیون تهران شروع به ریکاوری ناجیان سازمان کرده است که طبق برنامه ریزی ها در نظر داریم با فدراسیون "تنیس روی میز" نیز چنین طرحی را پیش ببریم.

وی با اشاره به ظرفیت های این سازمان برای پیشبرد اهداف مشترک با فدراسیون "تنیس روی میز" تصریح کرد: این سازمان با داشتن 500 زمین چمن ورزشی و 1500 ایستگاه ورزش شهروندی بعد از وزارت ورزش، دومین مسئول ورزشی کلان شهر تهران محسوب می شود. هر یک از 51 فدراسیون ورزشی کشور با 51 رابط شهرداری تهران ارتباط دارند که این موضوع نشان دهنده این است که نمی خواهیم تنها به یک جلسه اکتفا کنیم و در نظر داریم در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه برسیم.

محسنی با بیان اینکه شهرداری تهران فضاهای پارکی زیادی برای برگزاری مسابقات"پینگ پنگ" دارد، ادامه داد: بدین وسیله می توانیم استعداد محلات را کشف کنیم تا در نهایت بتوانیم در 18 کلان شهر کشور این طرح را به مرحله اجرا بگذاریم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب