امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48807 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حمید رضا رحمتی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

ماسک سه لایه به قیمت 1500 تومن در متروعرضه می شود / برخی سودجویان ماسک رابه شکل بسته ای از مترو خریده و بیرون از مترو به قیمت بالاتر به فروش می رسانند/ مردم عزیز خواهش می کنم برای از بین رفتن ویروس کرونا از ماسک استفاده کنید

خبرایران: تولید کننده باسابقه کشورمان با گلایه از برخی ها که از مترو ماسک را به قیمت 1500 تومان خریده و در بازار به قیمت بالا می فروشند ، گفت : متاسفانه یک سری سود جویان ماسک ها را به شکل بسته ای خریده و در بیرون از مترو به شکل تکی و عددی با قیمت بالا می فروشند. درصورتی که این ماسک 1500 تومانی مربوط به کسانی مانند کارگران شریف کشورمان هستند که قدرت مالی ضعیفی دارند.
ماسک سه لایه به قیمت 1500 تومن در متروعرضه می شود / برخی سودجویان ماسک رابه شکل بسته ای از مترو خریده و بیرون از مترو به قیمت بالاتر به فروش می رسانند/ مردم عزیز خواهش می کنم برای از بین رفتن ویروس کرونا از ماسک استفاده کنید

 حمید رضا رحمتی تولید کننده و فروشنده باسابقه پوشاک کشورمان در گفتگو با خبرایران اظهارداشت:  از شروع کرونا به فضل خدا و یاری آقا امام زمان (عج) شروع به تولید ماسک به کمک دولت و سربازان گمنام آقا امام زمان کردیم و تمام تلاش خودمان را کردیم که بتوانیم دراین راستا به هم وطنان عزیزمان کمک و خدمت رسانی کنیم.

وی ادامه داد: من بنده به عنوان نماینده اتحادیه پوشاک تهران وبه کمک وزارت صمت تمام تلاش خودمان را انجام دادیم که کمبودهای ماسک را بر طرف کنیم. چند میلیون عدد ماسک دراین مدت توسط همکاران من در صنف پوشاک برای هم وطنان عزیز کشورمان تولید شد.

این تولید کننده پوشاک اضافه کرد: امروزخوشبختانه با تدبیر اتحادیه و همچنین من به عنوان نماینده این اتحادیه درتمام ایستگاههای مترو تهران ماسک به قیمت نصف بهای داروخانه ها عرضه می شود. هرعدد ماسک سه لایه  به قیمت 1500 تومن عرضه می شود. ما با برگزاری جلسات منظم با جناب آقای مناف هاشمی مدیرعامل مترو تهران فضایی فراهم کنیم که پولی از سبد قشر ضعیف جامعه که از مترو استفاده می کنند کم نشود. ما توانستیم قیمت ماسک را پایین نگه داریم و این جای شکردارد.  

رحمتی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم با توزیع ماسک در فروشگاههای مثل افق کوروش و رفاه و همچنین 190 هزار ماسک در مترو کمبودها را جبران کنیم. ماسک ها در پک 5 عددی و استرلیزه شده و تقدیم مردم شریف کشورمان شد و از این بابت خداوند را شاکر هستیم.

وی با گلایه از برخی ها که از مترو ماسک را به قیمت 1500 تومان خریده و در بازار بع قیمت بالا می فروشند ، افزود:  متاسفانه یک سری همشهریان و سود جویان ماسک ها را به شکل بسته ای خریده و در بیرون از مترو به شکل تکی و عددی با قیمت بالا می فروشند. درصورتی که این ماسک 1500 تومانی مربوط به کسانی مانند کارگران شریف کشورمان هستند که قدرت مالی ضعیفی دارند و به دلیل قدرت کم کالی مجبورند هرروزاز متروبرای رفتن به سر کار و وبرگشتن به سمت خانه  استفاده کنند.

رحمتی عنوان داشت : خواهشی که از دوستان و برخی از همشهریان عزیز داریم اینکه خواهشن ماسک ها را مترو به قیمت 1500 از متروخریداری و در به قیمت بالا در خارج مترو به فروش نرسانید. این کار باعث صدمه به قشر ضعیف جامعه و همچنین کارگران می شود. کسانی که اقتصاد جامعه به انهابستگی دارد و اگر قشر زحمتکش کارگران نباشند، چرخ اقتصاد کشورمان نمی چرخد و اقتصاد از بین می رود. اجازه دهید ماسک اضافه خریداری نشود و بگذارید این کار انجام نشود و به شکل قاطع مانع کار شوید . این ماسک به قیمت 1500 تومان مختص طبقه ضعیف جامعه و کاگران زحمتکش ماست. تمنا می کنم از سود جویان این کار را انجام ندهند

وی با اشاره به توزیع روزانه 400 هزار عدد ماسک در جامعه ادامه داد: مردم عزیز خواهش می کنم از ماسک استفاده کنید، با این کارمانع پخش و تکثیر این ویروس منفور در جامعه شود ، به امید اینکهروزی رسد که مانند گذشته جامعه ای پاک و سالم داشته باشیم.

رحمتی درپایان سخنان خود گفت : من همین جا از حاج آقا شیرازی رییس اتحادیه پوشاک ،  ابراهیم درستی نماینده وزیر صمت و جمشید گلپور که از اول بحث کرونا همواره در کنار ما بودند و با دلسوزی برای تولید و غلبه بر مشکلات ما را یاری کردند ، تا خستگی ما برطرف شد. همچنین تشکروِیژه ازجناب آقای مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت دارم، که همیشه پشتیبان مابودند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب